۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

استاندار گیلان:

آموزش محور توسعه و پیشرفت یک کشور است

آموزش محور توسعه و پیشرفت یک کشور است

رشت - استاندار گیلان با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند، گفت: آموزش محور توسعه و پیشرفت یک کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از دو مدرسه خیر ساز در فومن اظهار کرد: فرهنگ نوع دوستی و خیرخواهی در ذات مردم گیلان است و این فرهنگ باید پاس داشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش افزود: سرمایه گذاری در بخش آموزش نتایج پرباری را در آینده رقم می‌زند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده سازان کشور هستند، گفت: آموزش محور توسعه و پیشرفت یک کشور است و فراهم سازی زیرساخت‌های آموزشی بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت خانواده‌ها با متولیان مدارس و مراکز آموزشی بیان کرد: سهیم شدن خانواده‌ها در امورات مدارس سبب شکوفایی استعدادها و نخبه پروری می‌شود.

وی با اشاره به نقش محوری دانش آموزان در تمدن سازی نوین اسلامی افزود: تحقق تمدن نوین اسلامی از مسیر مدارس و مراکز آموزش می‌گذرد.

استاندار گیلان با اشاره به نقش راهبردی نظام تعلیم و تربیت در برنامه توسعه بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد، متخصص و متعهد هزینه نیست.

عباسی با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات اضافه کرد: مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات افراد اصلح را به مجلس بفرستند.

وی با تاکید بر ضرورت برپایی انتخابات باشکوه، سالم و امن افزود: شرایط برای انتخابات و حضور حماسی مردم فراهم است.

استاندار گیلان با اشاره به شیطنت‌ها و کینه ورزی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی با حضور باشکوه در انتخابات بار دیگر دشمن را ناامید می‌کنند.

کد خبر 6003811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha