گسترش سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

گسترش سرکوب‌گری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

سرکوب‌گری‌های رژیم صهیونیستی در شهرهای مختلف کرانه باختری همزمان با افزایش مقاومت مردمی فلسطینیان ضد اشغالگری صهیونیست‌ها تشدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، درگیری‌ها میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری دیشب و بامداد امروز نیز ادامه پیدا کرد. در همین رابطه در حالی که خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شدت به سمت شهر طوباس تیراندازی می‌کردند، عناصر مقاومت این منطقه موفق شدند نیروهای اشغالگر صهیونیستی را با بمب‌های دست ساز هدف قرار دهند.

در شهر جنین نیز درگیری‌های شدید بین شهروندان و اشغالگران صهیونیست گزارش شده است. بخشی از این درگیری‌ها دیشب در منطقه قباطیه واقع در جنوب جنین مشاهده شد. مقاومت فلسطین درگیری شدیدی را با اشغالگران صهیونیستی در هنگام یورش به این منطقه آغاز کرده و خودروهای زرهی آنها را با بمب‌های دست ساز هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی همچنین در حمله به روستای بیتا واقع در جنوب نابلس ضمن محاصره تعدادی از ساختمان‌های این روستا چندین جوان فلسطین را ربود.

در شرق قلقیلیه نیز نیروهای اسرائیلی به سمت شهروندان فلسطینی تیراندازی کرده و به یورش خود به این منطقه ادامه دادند.

در ساعات اولیه صبح درگیری‌ها در شهر جنین شدت بیشتری به خود گرفته و تک تیراندازان رژیم صهیونیستی در ساختمان‌های مختلف این شهر مستقر شده اند تا به سمت شهروندان فلسطینی شلیک کنند.

کد خبر 6006515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha