۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷

مسوول مراکز ورزش قهرمانی کشور:

استان مرکزی قهرمان پرور و دارای نیروهای کارآمد ورزشی است

استان مرکزی قهرمان پرور و دارای نیروهای کارآمد ورزشی است

اراک- مسوول مراکز ورزش قهرمانی کشور گفت: استان مرکزی قهرمان پرور و دارای نیروهای کارآمد ورزشی بوده که چراغ قهرمانی را روشن نگه داشته است.

ابوالفضل سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه ورزش و قهرمان پروری گفت: به صورت روتین از استان‌های کشور به منظور شناسایی ظرفیت‌های ورزشی و تجهیزات قهرمانی بازدید داریم و باید گفت استان مرکزی جز قهرمان پرور و به لحاظ نیروی انسانی، کارآمد و موفق است و چراغ را قهرمانی روشن نگه داشته است.

مسؤول مراکز ورزش قهرمانی کشور افزود: امسال به خاطر شرایط مالی سرانه پرداخت به مرکز ورزش قهرمانی استان‌ها را نداشتیم که در این راستا درخواست تزریق اعتبار ۷۰۰ تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی داشتیم که مورد موافقت وزیر ورزش است.

سلیمانی با اشاره به ابلاغ سند نظامنامه نخبه یابی در سال گذشته عنوان کرد: پس از انقلاب این سند تهیه شده است و در تمام استان‌ها تبیین می‌شود که افق روشنی در ورزش قهرمانی است.

وی افزود: دانش فنی موجب استقبال قهرمانان از مرکز ورزش قهرمانی استان مرکزی شده است.

مسؤول مراکز ورزش قهرمانی کشور بیان کرد: به دلیل فعالیت باشگاه‌های پیشرفته و شیک، مراکز باید از یک ویژگی خاصی مانند دانش فنی برخوردار باشند.

سلیمانی تاکید کرد: استان مرکزی از ظرفیت‌های خوبی برای رشد و توسعه بهره مند است و این مهم در ارائه گزارش به مسئولان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: مرکز ورزش قهرمانی استان مرکزی به دلیل محدودیت در وسعت برخی تست‌ها را نمی‌تواند انجام دهد و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبار مورد نیاز مرکز وسعت پیدا کند.

مسؤول ورزش قهرمانی کشور ادامه داد: در بخش آموزش نیز اتفاقات خوبی در استان مرکزی رخ داده است.

سلیمانی گفت: انجام نیازسنجی‌های بر اساس تقویم اداره کل ورزش و جوانان استان ضروری است‌.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در مستند سازی جز استان‌های موفق است، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی دلسوزانه برای توسعه ورزش استان و ارتقای ورزش قهرمانی تلاش می‌کند.

کد خبر 6010033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha