راهپیمایی عظیم مردم یمن در حمایت از غزه

راهپیمایی عظیم مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن در استان صعده برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، راهپیمایی عظیم میلیونی با شعار «تا پیروزی در کنار غزه هستیم» برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن صبح امروز جمعه در هشت منطقه مختلف استان صعده در شمال این کشور بار دیگر با برپایی راهپیمایی میلیونی حمایت خود را از مردم غزه اعلام و تجاوز آمریکا و انگلیس به کشورشان را محکوم کردند.

این راهپیمایی در شهرهای صعده، الظاهر، المرازم، شعارة برازح، الجَرَشة بغمر، قطابر، ذویب و بنی بحر برگزار شد.

راهپیمایان پرچم‌های فلسطین و یمن و پارچه‌نوشته‌هایی در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی فلسطین‌ها با حمایت آمریکا در دست داشتند.

آنها با سردادن شعارهایی خشم خود را از کشتار ملت فلسطین به‌دست صهیونیست‌ها در غزه و تجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن محکوم و بر تداوم تقابل با متجاوزان و حمایت از مردم فلسطین تا پیروزی تأکید کردند.

راهپیمایان یمنی همچنین شعار می‌دادند: (بسم الله، به خدا توکل کرده‌ایم)، (با آزادگان و قرآن علیه ائتلاف شیطان مبارزه می‌کنیم)، (حمایت از اسرائیل بس است، کاسه صبرمان لبریز شده است)، (روح و جانمان فدای مسجدالاقصی)، (الله اکبر… آمریکا شیطان بزرگ)، (در کنار غزه و فلسطین هستیم)، (برای جنگ با آمریکا آماده‌ایم).

کد خبر 6011877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناش IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 0
      همبستگی یمن پشتیبانی ازنسل اینده