۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم؛

تعلل مدیران استقلال یک ازبک را به پرسپولیس داد/ فقط یک گزینه ماند

تعلل مدیران استقلال یک ازبک را به پرسپولیس داد/ فقط یک گزینه ماند

مدیران باشگاه استقلال که با دومین بازیکن ازبکستانی خود به توافقات ابتدایی رسیده بودند، با تعلل در امضا قرارداد نهایی فرصت را در اختیار پرسپولیس قرار دادند تا این بازیکن را جذب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران که در روزهای ابتدایی فصل نقل انتقالات خیلی فعال نبود، با جذب «جلال الدین ماشاریپوف» کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان خودی نشان داد تا هواداران این تیم به جذب بازیکنان مد نظر نکونام امیدوار شوند.

پس از ماشاریپوف مدیران آبی‌ها سراغ «اوستون ارونوف» دیگر بازیکن تیم ملی ازبکستان رفتند که از چندماه پیش مد نظر جواد نکونام بود. در حالی که مذاکرات طرفین صورت گرفته بود، تعلل مدیران استقلال در امضا قرارداد نهایی باعث شد پرسپولیسی ها خیلی زود با این بازیکن به توافق برسند و او را جذب کنند.

با منتفی شدن حضور اورونوف در استقلال، فرشید باقری تنها گزینه مدیران این باشگاه است که باید با توافق همتایان خود در باشگاه مس رفسنجان تکلیف انتقال این بازیکن مشخص شود.

مدیران باشگاه مس رفسنجان در ازای انتقال باقری به تهران خواستار ارسلان مطهری و زبیر نیک نفس شده‌اند اما جواد نکونام با این انتقال موافقت نکرده تا انتقال بازیکن سابق استقلال به جمع آبی پوشان فعلا گره بخورد.

کد خبر 6017259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • استقلال مدرن IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      حماقت نکونام دلیل اصلی هایجک شدن اورونوف از استقلال فقط و فقط و فقط بدلیل هوچیگری نکونام در جذب بازیکن هوچیگری و هوچیگری ، یه کم ساکت باش تا خطیر کارش را انجام بده از بس اورونوف اورونوف کرد لونگی ها فکر خطیر را خواندند . اقای نکونام لطفا ساکت باش تا خطیر بازیکن تاپ بگیره چون بازیکن شناس تر از شماست
    • ۶ اتیشه IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      همون ماشاریپوف هم داشت التماس میکرد بیاد پرسپولیس 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃