۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳

همزمان با دهه فجر انجام شد؛ 

افتتاح ۳۰۴ پروژه صنعت آب و برق در استان قزوین

افتتاح ۳۰۴ پروژه صنعت آب و برق در استان قزوین

قزوین- رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴۸ میلیارد تومان در حوزه صنعت آب و برق افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داراب بیرنوندی ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه‌های صنعت آب و برق استان قزوین با بیان اینکه صنعت آب و برق، صنعتی جاری است و هرگز تعطیل نخواهد شد، افزود: دستگاه‌های حوزه آب و برق شبانه روز بر اساس وظیفه به دنبال خدمت رسانی هستند و پروژه‌های متفاوتی را بر اساس شرایط اقلیمی و دیگر شرایط ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه آب شهری ۴۴۸ کیلومتر اصلاح و بازسازی خط انتقال آب از شبکه را داشتیم، افزود: ۲۷ کیلومتر شبکه فاضلاب نیز در این دولت تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ۳۰ هزار انشعاب آب و ۱۸ هزار فقره فاضلاب واگذار شده است، بیان کرد: ۱۷ مخزن آب در استان قزوین در طی این مدت به بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۸۰ حلقه چاه در شهرها و روستاهای استان برای حل مشکلات آب استان قزوین به شبکه اضافه شده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین ادامه داد: در ۳۷۰ روستا ۱۳۰۰ کیلومتر برای بهسازی شبکه برق روستایی توسعه و اصلاح برق داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ مگاوات برق ظرفیت پستهای استان ارتقا یافته است، بیان کرد: ۱۳۹۰ کیلومتر تعوبص شبکه سیم مسی و کابل خودنگهدار در این مدت اجرا شده است.

یبیرنوندی ادامه داد: امروز و همزمان با دهه مبارک فجر ۳۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴۸ میلیارد تومان در حوزه صنعت آب و برق افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی در پایان تاکید کرد: ۲۵۹ پروژه در شرکت توزیع برق، ۲۹ پروژه با ۱۷۹ میلیارد تومان در شرکت آب و فاضلاب، ۱۰ پروژه برای شرکت آب منطقه‌ای و ۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در شرکت برق منطقه‌ای به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 6017985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha