۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴

راه اندازی ۱۰ غرفه عرضه میوه و تره‌بار در بازارچه ولیعصر شهرکرد

راه اندازی ۱۰ غرفه عرضه میوه و تره‌بار در بازارچه ولیعصر شهرکرد

شهرکرد-رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: سازه ۱۰ غرفه عرضه مستقیم میوه و تره بار در بازارچه ولیعصر نصب و آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا هاشمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال شهروندان در تهیه مایحتاج خود، راه‌اندازی ۴ بازارچه در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ غرفه در بازارچه ولیعصر راه اندازی و آماده بهره‌برداری است و در منظریه و محدوده ترمینال سامان نیز عملیات عمرانی در حال انجام است.

هاشمی ادامه داد: راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6021888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha