۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴

معاون استاندار یزد:

ظرف یک سال آینده ۲۰ میلیون مترمکعب آب به استان یزد می‌رسد

ظرف یک سال آینده ۲۰ میلیون مترمکعب آب به استان یزد می‌رسد

یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: تا سال آینده ۲۰ میلیون مترمکعب آب به استان یزد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شاه حسینی در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۱ پروژه در شهرستان اشکذر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کشور و در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری مکرراً بر موضوع جهاد تبیین تأکید داشتند و این را برای مسئولان فرض و واجب دانستند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا با سیاه‌نمایی‌های بسیار مانند ناکارآمدی نظام دینی جمهوری اسلامی، فساد گسترده مدیران و تطهیر رژیم منحوس پهلوی و … دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سؤوال ببرد و روشنگری این سیاه‌نمایی‌ها وظیفه مسؤولان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد با اشاره به اقدامات انجام شده در استان یزد عنوان کرد: از هر یزدی اگر سؤوال شود که مهمترین مسئله استان چیست به موضوع آب اشاره می‌کند، استان یزد آب پایدار نداشت و تأمین آب پایدار یزد حتماً باید از خط انتقالی خلیج فارس انجام شود و برآورد آن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.

شاه‌حسینی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه تأمین اعتبارات و انجام این مهم است، عنوان کرد: امروز پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان آغاز شده و تا سال آینده ۲۰ میلیون مترمکعب آب به استان یزد خواهد رسید.

وی ادامه داد: تابستان گذشته برای اولین بار ذخایر مخازن شحنه یزد همچون دوران زمستان بود و ما هیچ‌گونه قطعی آب در استان نداشتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد پایین‌ترین نرخ بیکاری پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در سال جاری به خود اختصاص داد، گفت: در استان یزد تنها در سه ماه گذشته ۱۱۰ سکوی تنظیم بازار در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم و رسیدن کالا با قیمت مناسب به دست یزدی‌ها راه‌اندازی شد.

گفتنی است؛ در شهرستان اشکذر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۳۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۶ هزار میلیارد ریال در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6023790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha