۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳

۳۵۰۰ اثر به سومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی پیام نور ارسال شد

۳۵۰۰ اثر به سومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی پیام نور ارسال شد

اصفهان - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ۳۵۰۰ اثر به سومین جشنواره دستاوردهای دانشجویی پیام نور ارسال شد که از این تعداد ۱۸۰ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین جشنواره دستاوردها و توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه بعد از شرایط کرونا و رکود کانون‌های فرهنگی هنری چنین جشنواره‌ای یک رویداد عظیم بود اظهار کرد: استان اصفهان میزبانی را تقبل کرد و زحمت بسیاری را متحمل شد.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره اختتامیه ای وجود ندارد، تصریح کرد: اینجا برای پیوند آثار شما با شرایط جامعه دور هم جمع شده‌ایم و این جشنواره شروعی برای آغاز حرکت‌های نو و رویشی جدید شما خواهد بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه برای تبدیل آثار جشنواره به ثروت و ایجاد کسب و کار در حاشیه برگزاری جشنواره تصمیماتی اتخاذ شده خاطرنشان کرد: قرار شد فرم‌هایی برای ایجاد ارتباط با فضای کسب و کار تهیه شود، همین الان مشتری برای تعامل و خرید آثار در زمینه فناوری اعلام حضور کرده است.

وی با بیان اینکه باید تمام کارپردازان استان‌ها ملزم شوند همه هدایا و ارکان اداری خود را از محصولات تولیدی دانشجویان در این جشنواره تهیه کنند اظهار کرد: آقای دکتر تقی زاده از این موضوع استقبال کردند چرا که ایشان نگاه فرهنگی اجتماعی والایی دارند، بسیار دغدغه مند هستند و برگزاری این جشنواره با پشتیبانی ایشان انجام پذیرفت.

محمدی با بیان اینکه انتظار داریم روند کار به سمت فروش محصولات و بازاریابی پیش برود اذعان کرد: ما بر آن هستیم فضای کاری شما را به فضای کسب و کار جامعه پیوند دهیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به سمت کانون‌های اختصاصی دخترانه و پسرانه است خاطرنشان کرد: ما فضایی را فراهم می‌کنیم که دانشجویان کارهای اقتصادی را آغاز کنند و ما اجازه می‌دهیم با برند دانشگاه، فعالیت‌های اقتصادی را تجربه کنند تا در صورت شکست ضرر اندکی را متحمل شوند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: ۱۱۶ مرکز و واحد بالای هزار دانشجو داریم و با سازمان فنی و حرفه‌ای و مراکز مهارت آموزی صحبت کرده‌ایم مشاوران مراکز نو ظهور به این مراکز خواهد پیوست و گواهی‌های با امضای فنی حرفه‌ای به افراد عطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی ما شناسایی استعدادها در زمینه فرهنگی هنری اجتماعی و فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رشد استعدادها است ابراز کرد: بیش از سه هزار و ۵۰۰ اثر معرفی شده که از این بین، ۱۸۰ نفر برگزیده شدند.

محمدی پیرامون کانون‌ها و انجمن‌های فعال در دانشگاه پیام نور در سطح کشور یادآور شد: تعداد ۷۳۴ کانون شناسنامه‌دار در سراسر کشور داریم، تعداد ۶۸۰ انجمن علمی فعال و ۲۶۰ نشریه علمی که از ظرفیت آن‌ها در این جشنواره بهره‌مند شدیم.

کد خبر 6031712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha