عضو کابینه جنگی تل آویو:

نشانه‌های اولیه از توافق جدید اسرا وجود دارد

نشانه‌های اولیه از توافق جدید اسرا وجود دارد

بنی گانتز، عضو کابینه جنگ اسراییل در نشستی خبری گفت «نشانه‌های اولیه امیدوارکننده» در مورد توافق جدید اسرا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنی گانتز عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در نشستی خبری اعلام کرد که نشانه‌های اولیه وجود دارد که نشان از یک توافق جدید احتمالی بر سر اسرا دارد.

آژانس خبری آناتولی گزارش داد که بنی گانتز در ادامه لفاظی‌های خود علیه مقاومت در نوار غزه گفت که بدون یک توافق جدید اسرا، اسراییل حتی در ماه رمضان هم به عملیات خود ادامه خواهد داد.

رهبر اپوزیسیون و رییس حزب «اتحاد» اسراییل افزود: «در میدان درگیری، ما درصدد آغاز عملیات در رفح (جنوب نوار غزه) هستیم که پس از تخلیه منطقه از ساکنان (آوارگان فلسطینی) آغاز خواهد شد.»

وی ادامه داد: ما در هر سناریویی تا رسیدن به اهداف خود به جنگ ادامه خواهیم داد.

گانتز در بخش دیگری از اظهاراتش در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین مدعی شد: دیگر اقدامات یکجانبه مانند به رسمیت شناختن کشور فلسطین راهی برای ثبات منطقه‌ای و حل و فصل سیاسی مشکلات نیست.

این اظهارات پس از آن بیان شد که روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا اخیراً به نقل از منابعی نوشت ممکن است واشنگتن به‌زودی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد؛ حتی اگر مرزها و دیگر جزییاتش بعداً مشخص شوند. منابع مذکور همچنین اعلام کردند این امر براساس قطعنامه سازمان ملل برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین صورت می‌گیرد و واشنگتن مانعی برای آن نخواهد داشت.

کد خبر 6034394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha