اسموتریچ: در کابینه جنگ اختلاف وجود دارد

اسموتریچ: در کابینه جنگ اختلاف وجود دارد

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و در میان شهرک‌نشینان اختلاف وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی به وجود اختلاف میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

اسموتریچ تاکید کرد که در میان اعضای کابینه جنگ و همچنین در میان شهرک‌نشینان صهیونیست اختلاف نظر وجود دارد.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی با تاکید بر عدم تمایل به تبادل اسیران با مقاومت فلسطین گفت: تنها یک راه برای بازگرداندن اسیران وجود دارد و آن هم اعمال فشار بر «السنوار» است.

اسموتریچ با اشاره به اولویت‌نداشتن بازگرداندن اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه بیان کرد: بازگرداندن اسیران و از بین‌بردن حماس مهم هستند و نباید هیچکدام از این هدف‌ها فدای دیگری شود.

اما از طرف دیگر یاییر لاپید رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در اشاره ضمنی به سخنان اسموتریچ گفت: باید از بیان این سخن پوچ که یا باید اسیران آزاد شوند و یا پیروزی محقق شود دست برداشت، زیرا بدون بازگرداندن اسیران پیروزی‌ای وجود نخواهد داشت.

لاپید با انتقاد از ضعف و ناکامی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: کابینه‌ای داریم که به وظایف خود عمل نمی‌کند و هیچ تصمیمی را اتخاذ نمی‌کنند.

گفتنی است روز گذشته بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: مهم‌ترین موضوع برای ما بازگشتن اسیران به هر قیمتی نیست، بلکه موضوع مهم نابودی حماس است.

اسموتریچ ادامه داد: کسانی که خواهان امضای توافق تبادل اسیران به هر قیمتی هستند، برای اسراییل زیان به ارمغان می‌آورند و احتمال بازگرداندن اسیران را کاهش می‌دهند.

از سوی دیگر یاییر لاپید رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان اسموتریچ گفت: موضع اسموتریچ در خصوص بازگرداندن اسیران ننگی اخلاقی است.

کد خبر 6034327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      0 0
      اسموتریچ ونتانیاهو ارزویی دارند که به گور خواهند برد وبه خواست خدا و خون های به ناحق ریخته شده به زمین هر گز به ارزویشان نخواهند رسید