تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان

تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان

حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌های «برکه ریشا»، «المناره»، «المطله» و «کیلع» با موشک‌های برکان و کاتیوشا هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان با صدور پنج بیانیه جداگانه اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوز رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۰۰ بعدازظهر پنج‌شنبه به وقت محلی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «برکه ریشا» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه دوم افزود: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۴۰ بعدازظهر پنج شنبه محل استقرار نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المناره» با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار دادند.

در سومین بیانیه حزب الله آمده است: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۰۰ مراکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک اشغالی «المطله» با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه چهارم خود تأکید کرد: در پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به روستاها و منازل غیرنظامیان لبنانی و آخرین مورد آن در منطقه کفرمان، ساعت ۱۹:۱۰ پنج شنبه شب پادگان «کیلع» رژیم صهیونیستی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله در بیانیه پنجم خود اعلام کرد که مجاهدانش ساعت ۱۹:۴۰ پنج شنبه شب پایگاه برکه ریشا را به صورت مستقیم با دو موشک برکان هدف قرار دادند.

کد خبر 6035040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      ماشاءالله حزب‌الله! ✌💛