۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸

رئیس آبفای بهارستان از مردم عذرخواهی کرد/حل مشکل تا ۲۴ آینده

رئیس آبفای بهارستان از مردم عذرخواهی کرد/حل مشکل تا ۲۴ آینده

بهارستان- رئیس آبفای بهارستان بابت گل آلود شدن آب شرب از مردم این شهرستان عذرخواهی کرد و گفت: مشکل تا ۲۴ ساعت آینده به طور کامل رفع می شود.

گنجی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن عذرخواهی از مردم بابت این مشکل، علت گل‌آلود شدن آب را تغییر مسیر جریان آبگیری و شستشو و رسوب‌گیری لوله‌ها عنوان کرد.

رئیس آبفا بهارستان با اشاره به مزیت این کار اضافه نشان کرد: شستشو و رسوب‌گیری لوله‌ها در نهایت منجر به افزایش فشار آب خواهد شد و تابستان سال آینده، اهالی گلستان شاهد این بهبود اوضاع خواهند بود.

وی گفت: که مشکل نهایتاً به صورت کامل تا ۲۴ ساعت آینده حل می‌شود و همچنین اهالی گلستان اگه شاهد تداوم این مشکل بودند می‌توانند موارد را به شماره ۵۶۳۲۰۷۴۴ اعلام کنند.

بر اساس این گزارش حدود یک هفته است که آب آشامیدنی برخی محله‌های شهر گلستان رنگ و بوی گل به خود گرفته و این موضوع نارضایتی ساکنین را به دنبال داشته است.

کد خبر 6035525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ولی AE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      1 0
      سلام وضعیت آب آشامیدنی بهارستان گلستان ۲۰ روزهست گل ماسه شده ولی اداره آب فاضلاب گلستان هیچ کاری نمیکنه تمام وسایل پکیج وآبگرمکن تصویه آب دیگه جواب نمیده تو دوساعت با فیلتراب عوض کنیم حمام نمیشه بری تمام بچه هام مریضی شدن عفونت چشمی گرفتن مگه ۴ روز پیش سرپرست آبفای گلستان ۲۴ ساعت مشکل برطرف میشه چی