۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین:

جشن خیابانی نیمه شعبان در قزوین برگزار می شود

جشن خیابانی نیمه شعبان در قزوین برگزار می شود

قزوین- رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از برگزاری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان در قزوین خبر داد .

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم اللهیاری ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری جشن خیابانی نیمه شعبان برگزار شد اظهار کرد: جشن خیابانی نیمه شعبان در راستای فعالیت‌ها و سیاست‌های فرهنگی شورای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن با هدف افزایش رخدادهای خیابانی و با هدف حضور عامه مردم برگزار می‌شود و تلاش شده تا زمینه برای حضور آحاد جامعه فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه این جشن در خیابان شهدای قزوین برگزار می‌شود، تصریح کرد: سعی شده از ظرفیت همه مجموعه‌های فرهنگی که در حوزه مهدویت و نیمه شعبان دغدغه دارند استفاده شود.

وی تصریح کرد: همه دغدغه مندان طرح‌های خود را برای حضور و مشارکت در این جشن ارائه دادند و در این جشن از ظرفیت همه گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی مختلف از ورزشی و فرهنگی تا هیئت‌های مذهبی استفاده شده است.

اللهیاری ادامه داد: در سطح شهر به ویژه نواحی منفصل شهری نیز مجموعه‌های مردمی حضور پیدا کرده و برنامه‌های ویژه ای برای جشن نیمه شعبان در این مناطق نیز تدارک دیده شده است.

حضور ابوذر روحی در جشن خیابانی قزوین

حسین برجی نیز در این نشست با بیان اینکه مقدمات برگزاری این جشن از ۲ ماه قبل آغاز شده است، تاکید کرد: با پیگیری استانداری از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری یک جشن مردمی استفاده شده است.

وی یادآور شد: حضور ابوذر روحی مداح برجسته و جمع خوانی سرود «سلام فرمانده ۳» استفاده از ظرفیت هنرمندان طنز کشوری در حوزه کودک، اجرای بیش از ۲۰ گروه سرود و همچنین حضور گروه‌های ورزشی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

برپایی ۴۲ غرفه متنوع

کاظمی دبیر مردمی جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان نیز اظهار کرد: یکی از اهداف حکمرانی کارآمد در نظام تمدن اسلامی مردمی کردن امور و سپردن کارها به دست مردم است.

وی تاکید کرد: در این جشن به دنبال محول کردن مور از دستگاه‌ها به مردم بودیم و تا به امروز با حمایت استانداری و کمک شورای شهر این امر به خوبی انجام شده است.

دبیر مردمی جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان با بیان اینکه ۴۲ غرفه متنوع در این جشن برپا خواهد شد، یادآور شد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و استفاده از حلقه‌های میانی بری برگزاری این جشن در اولویت بوده است.

کد خبر 6036279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ب IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      شما ها دلتون خوش هست ما بازنشسته کشور هستم با ببختی زندگی میکنیم شماها خبر از بی پولی خبر ندارید
    • ب IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      شما ها دلتون خوش هست ما بازنشسته کشور هستم با بدبختی زندگی میکنیم شماها خبر از بی پولی خبر ندارید
    • ندا IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      2 0
      هوا خیلی سرد بود ناراحت شدم که شرکت نکردم