۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳

قائم‌ مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور:

پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است

پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است

سنندج- قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است و برای امنیت و سلامت روانی مردم با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی در مراسم تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان اظهار کرد: استان کردستان جز موفق ترین استان‌های کشور است که با رشادت کارکنان فراجا اقدامات خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی اقدامات انتظامی در حوزه مواد مخدر چه از جنبه مقابله و پیشگیری را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: پلیس با روحیه جهادی و انقلابی همیشه در میدان است و در این امر مهم نیز در خط مقدم قرار دارد و در جهت امنیت و سلامت روانی مردم با افتخار شهید تقدیم می‌کند.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به مدیریت خوب فرمانده انتظامی کردستان اشاره کرد و گفت: اقدامات پلیس کردستان خود نشان دهنده این مهم است و این در سایه تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان محقق شده است و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: اعتیاد علت اصلی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است، و می‌طلبد در حوزه پیشگیرانه و برنامه‌های فرهنگی کلیه نهادهای مرتبط در این حوزه برای مقابله با این بلای خانمانسوز تلاش کنند.

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز شکل گیری تاکنون پرچمدار مبارزه با مواد مخدر بوده اما به دلیل همسایگی با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر در مسیر ترانزیت قاچاق است مواد قرار دارد و از این رو هزینه‌های هنگفتی برای مقابله با آن متقبل شده است.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه آلوده شدن به مواد مخدر در کردستان قبح زیادی بین مردم دارد، افزود: علیرغم این نگرش اما متأسفانه آسیب‌های مواد مخدر به این استان هم نفوذ کرده است.

وی راه اندازی کمپ ماده ۱۶ با تلاش مجموعه‌های مختلف از جمله شورای مبارزه با مواد مخدر، فرمانداری، شهرداری و غیره برای جمع‌آوری و درمان معتادین متجاهر را از جمله اقدامات شکل گرفته در کردستان برای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مواد مخدر ذکر کرد.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات مجاهدانه و شبانه روزی سردارعلی آزادی دبیر سابق شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان تقدیر و علی محمد پناه به عنوان دبیر جدید شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان معرفی شد.

کد خبر 6036776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha