۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸

استاندار گیلان خبر داد؛

فعالیت غیرحضوری مدارس گیلان

فعالیت غیرحضوری مدارس گیلان

رشت _ استاندار گیلان از فعالیت غیرحضوری مدراس این استان خبر داد و گفت: کارمندان ادارات با ۲ ساعت تأخیر در سر کار حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: استقبال و مشارکت بالای مردم گیلان در انتخابات منجر به تمدید زمان رأی گیری شد.

استاندار گیلان با تقدیر از تلاش‌های عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به ویژه جامعه فرهنگیان بیان کرد: با توجه به تدوام زمان و روند برگزاری انتخابات در گیلان کارمندان ادارات با ۲ ساعت تأخیر در سر کار حاضر شوند.

عباسی با اشاره به استقبال و مشارکت کم نظیر مردم گیلان در انتخابات اضافه کرد: مشارکت جامعه فرهنگیان در اجرای برگزاری انتخابات و همچنین استفاده از امکانات آموزشی از جمله مدارس برای برگزاری انتخابات از یک طرف و تداوم روند رای گیری از سوی دیگر سبب شده تا مدارس استان تعطیل شود.

وی با اشاره به همکاری ۴۵ هزار نفری گیلانی‌ها در برپایی انتخابات افزود: بخش اعظمی از جمعیت ۴۵ هزار نفری عوامل اجرایی را فرهنگیان تشکیل می‌دهند که جا دارد از زحمات همه عزیزان در برپایی انتخابات باشکوه تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 6043265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha