۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان:

انتخابات خوزستان در سلامت کامل برگزار شد

انتخابات خوزستان در سلامت کامل برگزار شد

اهواز- نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: مورد خاصی که بتواند سلامت انتخابات را به مخاطره بیندازد در مجموعه ما به عنوان بازرسی ویژه وزارت کشور گزارش نشده است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای ملت ایران توفیق بزرگی است که بتواند در سرنوشت سیاسی یعنی در حوزه قانون گذاری و در بحث جایگاه رفیع مجلس خبرگان یعنی انتخاب رهبری نظام مشارکت کنند و خداوند این موهبت الهی را به ملت ایران در بحث انتخاب عنایت فرمود.

نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وجود تبلیغات گسترده‌ای که دشمنان داشتند اما آن چیزی که من در بازرسی و بازدید شعب اخذ رأی مشاهده کردم همدلی، همراهی و تبعیت ملت از دعوت مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه بیرق خوزستان در همراهی با نظام و همدلی با رهبری بالا خواهد بود، تصریح کرد: مردم خوزستان هر جای نظام نیاز به حضور، همراهی و همدلی آنها بود، شرکت و همراهی کردند. بنده معتقدم این دوره هم مثل ادوار گذشته خوزستان سربلند است.

نماینده ویژه وزیر کشور در انتخابات در خوزستان گفت: آن چیزی که تاکنون ارزیابی شده، مورد خاصی که بتواند سلامت انتخابات را به مخاطره بیندازد در مجموعه ما به عنوان بازرسی ویژه وزارت کشور گزارشی وصول نشده، روند مطلوب و قابل توجهی است. همچنین میزان مشارکت تاکنون امیدوارکننده است.

حجت الاسلام سپهر عنوان کرد: بنده معتقدم خواسته مقام معظم رهبری در مشارکت همگانی به فضل الهی عملی و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6043272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha