۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین:

فعالیت ۲۶ پایگاه راهداری در طرح نوروزی استان قزوین

فعالیت ۲۶ پایگاه راهداری در طرح نوروزی استان قزوین

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از راهداران استان قزوین در ۲۶ پایگاه امدادی و با ۲۴ تیم عملیاتی در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حق لطفی ظهر یکشنبه در رزمایش ترافیکی نوروز اظهار کرد: در ایام نوروز در محورهای استان قزوین تردد خودروها به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در روز می‌رسد و وظیفه ما در این شرایط سخت‌تر است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ نفر از راهداران استان قزوین در ۲۶ پایگاه امدادی و با ۲۴ تیم عملیاتی در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: همزمان با طرح نوروز و با توجه به اینکه احتمال تغییر در وضعیت جوی را خواهیم داشت طرح زمستانی این اداره کل در محورهای استان قزوین ادامه خواهد داشت.

حق لطفی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به افرادی است که در رانندگی نقشی ندارند بیان کرد: در طی دو سال گذشته پویشی با عنوان «همراهان سفر ایمن» در استان قزوین راه اندازی شده است.

وی در پایان یادآور شد: این پویش در نوروز امسال با رویکردی متفاوت آغاز شده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم زمینه استراحت رانندگان در طی مسیر و در نهایت کاهش تصادفات را فراهم کنیم.

کد خبر 6051541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha