۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

رییس اتحادیه انجمن اسلامی اصناف اردبیل مطرح کرد؛

برگزاری ۳۰ جلسه«جهاد تبیین» ویژه بازاریان اردبیل در ایام انتخابات

برگزاری ۳۰ جلسه«جهاد تبیین» ویژه بازاریان اردبیل در ایام انتخابات

اردبیل- رییس اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل از برگزاری ۳۰ جلسه «جهاد تبیین» ویژه بازاریان اردبیل در ایام انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دژبرد بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل و اعضای اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل با تبریک ماه رمضان در سخنانی اظهار کرد: در ماه رمضان برنامه‌های تبیین محور با موضوع «قرآن و زندگی با آیه‌ها» برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در ایام انتخابات گفت: ۳۰ جلسه محوریت «جهاد تبیین» ویژه بازاریان و صاحبان کسب و کار در مسجد اعظم و دیگر مساجد اردبیل با حضور اساتید و علمای برجسته استان در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برگزار شد.

رئیس اتحادیه اصناف و بازاریان اردبیل خاطرنشان کرد: در انتخابات امسال تهاجم فرهنگی در تضعیف امید و روحیه مردم به شدت بالا بود اما اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل همچنان با قدرت و قوت در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و ترویج ارزش‌های اسلام و انقلاب فعالانه در میدان حاضر شد و در تحقق مشارکت حداکثری نقش مؤثری ایفا کرد.

دژبرد افزود: اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل آماده همکاری و مشارکت با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در راستای گرامی داشت ایام پر برکت ماه رمضان و نیز عید نوروز با محوریت قرآن است.

کد خبر 6052461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha