۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۱۸

معاون استاندار گیلان:

قرآن کتاب هدایت بشریت است

قرآن کتاب هدایت بشریت است

رشت - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم فرصت سازی از ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کتاب هدایت بشریت است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد جلایی امروز چهارشنبه در آئین اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رشت با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان به تشریح فضیلت‌های این ماه عزیز پرداخت و اظهار کرد: رمضان ماه خوبی‌ها، زلالیت و پاک سرشتی است ماهی که در آن ایام قدر تجلی پیدا کرده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان با اشاره به رمضان ماه نزول قرآن بیان کرد: قرآن نسخه نجات بخش بشریت است و باید در آن تأمل و تفکر کرد.

جلایی با اشاره به برکات تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: هم نفسی و قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان آثار و نتایج فراوانی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب قرآن در جامعه افزود: شناخت، معرفت، علم و سعادتمندی در کتاب مشق می‌شود.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه شناخت و معرفت افزایی در تأمل به قرآن قابل حصول است، گفت: قرآن کتاب هدایت بشریت به ویژه اهل تقوا و متقین است.

جلایی حرکت در راه خدا را مهم‌ترین درس زندگی قرآن به انسان‌ها برشمرد و بیان کرد: بنده‌های خوشبخت کسانی هستند که در ماه رمضان فرصت سوزی نکنند و از لحظه لحظه این ماه عزیز بهره ببرند.

وی با بیان اینکه رمضان ماه فرصت‌ها است، افزود: خودشناسی و خودسازی از اهم فرصت‌ها در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 6054852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha