۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۹

فرماندار قرچک:

۱۱ اسفند یکی از بهترین انتخابات در قرچک برگزار شد

۱۱ اسفند یکی از بهترین انتخابات در قرچک برگزار شد

قرچک- فرماندار قرچک با بیان اینکه یازدهم اسفندماه، یکی از بهترین انتخابات تاریخ قرچک را شاهد بودیم، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با کیفیتی مطلوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فخاری بعد از ظهر شنبه در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی عوامل برگزاری انتخابات گفت: تمام تلاش مجموعه شهرستان قرچک تحقق منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای چهارگانه «سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت» انتخابات بود که به فضل الهی این مهم محقق شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ناامید کردن و دور کردن مردم از صندوق‌های رأی افزود: اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی و تعیین سرنوشت خود و خلق حماسه یازدهم اسفند بار دیگر اوج ارادت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کردند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات قرچک با بیان اینکه یازدهم اسفندماه، یکی از بهترین انتخابات تاریخ قرچک را شاهد بودیم، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با کیفیتی مطلوب برگزار شد و این مهم بدون تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران انتخابات و همدلی بی نظیر بین عوامل اجرایی و نظارت امکان پذیر نبود.

در پایان مراسم فرماندار شهرستان با اهدای لوح از عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6056775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha