۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

معاون استاندار آذربایجان غربی:

حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود

حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود

ارومیه-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و سفرهای نوروزی گفت: در این ایام به مساله عفاف و حجاب و صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا ابراهیمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت و پایبندی به هنجارها و ارزش‌های جامعه، در برقراری نظم اجتماعی مشارکت می‌کنند، افزود: رعایت حجاب از سوی کلیه شهروندان در کلیه اماکن، معابر و فضاهای عمومی مورد تاکید می‌باشد.

وی همچنین با بیان اینکه خانواده محوری و حفظ حریم آن، از اصول مهم زندگی اجتماعی کشورمان در طول تاریخ تا به امروز بوده، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها برای تحکیم بنیان این نهاد اساسی، بر رعایت عفاف و حجاب تاکید داشته و بر تقویت آن اهتمام لازم را به عمل آورند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی تدابیر اندیشیده شده تا خانواده‌ها و مردم عزیز با آسایش و امنیت اجتماعی، از ایام رمضان و نوروز بهره کافی را داشته باشند.

ابراهیمی تاکید کرد: همکاری و مشارکت عموم مردم در کنار دولت برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و آراستن جامعه به فضائل اخلاقی، با نهادینه کردن زیست عفیفانه در خانواده‌ها و جامعه با سبک زندگی اسلامی و خانواده محور، تداوم خواهد داشت.

در این جلسه که فرمانداران استان نیز به صورت برخط حضور داشتند، بر ضرورت اجزای مصوبات این جلسه تاکید شد.

کد خبر 6063838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha