۱۳ فروردین ۱۴۰۳، ۳:۵۶

همزمان با دومین شب از لیالی قدر؛

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

تهران- ندای«الهی العفو»و«سبْحانک یا لا اله الاّ انْت الْغوْث الْغوْث خلّصْنا من النّار یا ربّ»همزمان با دومین شب از لیالی قدر در استان تهران طنین انداز شد و مؤمنان عزادار شب زنده داری کردند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با دومین شب از لیالی قدر ندای «الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد شب زنده داران و عزاداران مؤمن و روزه دارد در سراسر استان دست نیاز به سوی معبود دراز کردند و عزاداری کردند.

از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی تا تشییع شهید گمنام در پاکدشت

مراسم دومین شب از لیالی قدر و آئین عزاداری شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در مصلای امام خمینی (ره) پاکدشت با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

بر اساس این گزارش آئین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی و مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور مردم مؤمن، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان در مصلی امام خمینی (ره) برگزارشد.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شدگفتنی است که در این شب معنوی شهید گمنام در مصلی پاکدشت تشییع و در مراسم شب قدر و عزاداری شهادت حضرت علی علیه السلام در مساجد شهرستان انجام شد.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

مراسم احیای شب قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین در ملارد برگزار شد

مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی القدر مردم شهید پرور و مؤمن ملارد نیز به احیا و شب زنده داری و عزاداری شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) پرداختند.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

بر اساس این گزارش در این مراسم دعای جوشن کبیر توسط محمد اصلانی و محمود کریمی قرائت و حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهریار به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است که مراسم قرآن به سر توسط حجت الاسلام ایمانی و روضه عزاداری توسط احمد پریش و محمد عابد از ساعت ۲۲ در مسجد صاحب الزمان (عج) ملارد برگزار شد.

لازم به ذکر است که نیروهای خدوم و زحمتکش فراجای شهرستان ملارد نیز به منظور تأمین امنیت مردم در مراسم شب‌های قدر حضور پررنگی دارند.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

رباط کریم در دومین شب از شب‌های قدر میزبان دو شهید گمنام بود

بر اساس این گزارش مراسم احیای شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و آئین وداع با پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

در دومین شب از شب‌های قدر در مصلای نماز جمعه شهرستان رباط‌کریم دست‌های عاشقان ولایت و امامت به آسمان بلند شد و نوای «یا علی» و نجوای «الغوث» زمزمه شد.

ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد

احیاگران این شب در سوز شهادت امیرالمومنین علی (ع) که نوای آسمان رنگ غربت گرفته بر مظلومیت مولا علی (ع) گریستند، و ملتمس پذیرش راز و نیازها شدند.

این مراسم پرفیض با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان رباط کریم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) همراه با مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر برگزار شد و در ادامه با سخنرانی و ذکر مصیبت به فرازی از ثواب و فضائل این شب‌های پر برکت پرداخته شد.

مراسم دومین شب قدر در مصلی نماز جمعه شهر آبسرد برگزار شد

مراسم دومین شب قدر با سخنرانی حجت الاسلام سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد و حومه و مداحی حاج علی رجبی نیکو در مصلی نماز جمعه شهر آبسرد برگزار شد.

مردم شهر آبسرد با گرفتن قرآن بر سر نوای «الغوث الغوث» سر دادند و حا و هوای معنوی را رقم زدند.

سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم احیای شب بیست و یکم رمضان، آستان مطهر امام خمینی «ره»

بر اساس این گزارش آیت الله سید ابراهیم رئیسی سحرگاه دوشنبه در دومین شب قدر در حرم مطهر امام راحل حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

گفتنی است که رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: امام به مردم اعتقاد و باور داشت افزود: اگر امام می‌فرمود؛ میزان رأی ملت است، یک امر شکلی و سیاسی و زودگذر نبود و به مردم اعتقاد داشت و میزان را رأی ملت می‌دانست.

در بخش دیگری رئیس جمهور عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از اختلاف کشورهای اسلامی سو استفاده می‌کند و اگر کشورهای اسلامی به جای اعتماد به آمریکا و استکبار جهانی به قرآن، امت اسلامی، به آیات حیات بخش قرآن عمل می‌کردند، وضع مردم غزه و فلسطین این نبود.

رئیسی بر عدم شعله وری اختلافات و تاکید بر حل مشکلات اشاره و بیان کرد: نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع سیاسی هرگز، احزاب، گروه‌ها، دسته‌جات سیاسی، کسانی که تریبون و قلم به دست دارند برای تقویت انسجام اجتماعی و وحدت امت تلاش کنند.

بر اساس این گزارش در همه شهرستان‌های استان تهران نیز مثل، باقرشهر، ورامین، پردیس، ری، بهارستان و قرچک و سایر مناطق نجوای زمزمه اذکاری همچون «الهی العفو» و «سبْحانک یا لا اله الاّ انْت الْغوْث الْغوْث خلّصْنا من النّار یا ربّ» به گوش می‌رسید و مؤمنان عزادار شب زنده داری کردند.

کد خبر 6066338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha