۱۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

یک منبع آگاه خبر داد؛

افزایش تعداد شهدای حملات تروریستی جیش الظلم به ۱۱ نفر

افزایش تعداد شهدای حملات تروریستی جیش الظلم به ۱۱ نفر

زاهدان- یک منبع آگاه گفت: تعداد شهدای حملات تروریستی جیش الظلم در جنوب سیستان و بلوچستان به ۱۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: براساس اطلاعات موجود، تاکنون دو مأمور فراجا، دو مأمور دریابانی (مرزبانی) و هفت نیروی سپاه و بسیج مردمی در حملات تروریستی جیش الظلم در حوزه شهرستانهای راسک و چابهار به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: در این سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان انجام شد، تاکنون ۱۶ نفر از تروریست‌ها کشته شدند که احتمال افزایش آنها به ۱۸ نفر وجود دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون از ساعت‌ها قبل درگیری در راسک به اتمام رسیده و ساختمان دریابانی چابهار نیز در حال پاکسازی بوده؛ اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

تا این لحظه اسامی شهیدان «محسن حسن نژاد»، «حسین انتظاریان» و «حسین سرسنگی» از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد، «جواد جهان بیگی» از کارکنان هنگ مرزی جکیگور، «محسن حسین نیا» از پایگاه دریابانی چابهار، «شهید عباسعلی میر» و شهید «مسلم کریمی» از کارکنان انتظامی چابهار مشخص شده است.

کد خبر 6069084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی وطن پرست IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      خودتان باعث شدید جوان های ما پر پر بشن1.تجهیزات پهباد کو؟؟! 2.اینها با چه عناوینی خیلی راحت وارد خاک ایران می شوند3.گشتهای ایست و بازرسی در سطح شهر و ورودی و خروجی شهرها کو؟؟! بنظر من اگه واقعا مرز کنترل واقعی بشه اینها به راحتی نمیتونن وارد خاک ایران بشن و تنها ورودی و خروجی شهرها کنترل واقعی بشه.