۱۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

خشم امت اسلامی در روز قدس ماهیت اسرائیل را بر باد داد

خشم امت اسلامی در روز قدس ماهیت اسرائیل را بر باد داد

اردبیل - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: خشم امت‌های اسلامی در روز قدس ماهیت پلید و شیطانی رژیم صهیونیستی را بر باد داد.

داود شایقی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردبیل و در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یک سال اخیر بر سرعت نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی افزوده شده و صهیونیسم جهانی در سراشیبی سقوط و قهقرای مرگ تدریجی قرار گرفته است.

وی ناتوانی این رژیم را در برابر گروه شبه نظامی حماس و زمینگیر شدن آنان در برابر قدرت نمایی جبهه مقاومت را نمودی از این استیصال دانست و خاطرنشان کرد: رژیم کوک‌کش اسرائیل امروز در غزه و رفح به هر وسیله‌ای متوسل شده تا حیات پلید خود را حفظ کند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل سکوت مجامع جهانی و بی تفاوتی شرم‌آور کشورهای اسلامی و عربی را در برابر جنایات رژیم صهیونیستی یادآور شد و بیان کرد: اگر در این ۶ ماه کشورهای عربی و به اصطلاح اسلامی منطقه انتقال نفت و حفظ شریان حیاتی صهیونیسم را قطع می‌کردند امروز با چنین جنایت‌هایی روبرو نمی‌شدیم.

شایقی افزود: سفاکی و نابخردی این رژیم به حدی رسیده که با گرسنگی و تحمیل قحطی سعی می کند تا در سرزمین های اشغالی فلسطین به قتل عام وسیع و فراگیر دست بزند که باید این توطئه را خنثی کرد.

وی با تسلیت شهادت جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله مذبوحانه به ساختمان کنسولگری ایران تصریح کرد: این حرکت ددمنشانه و تجاوز بیشرمانه نشان از عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به قواعد دیپلماتیک جهان است که با پاسخ کوبنده ایران روبرو خواهد شد.

کد خبر 6069892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha