۲۶ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۱۸

ارتش تل آویو: دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی صددرصدی نیست

ارتش تل آویو: دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی صددرصدی نیست

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند، اما دفاع ما صددرصدی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در اولین واکنش‌ها به آغاز حمله ایران به رژیم صهیونیستی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش و نیروی هوایی آماده مقابله با تهدیدات ایران هستند.

به گفته سخنگوی ارتش اشغالگر اسراییل، ارتش ما در سطوح مختلف آمادگی دفاعی و تهاجمی دارد و در این زمینه با آمریکا همکاری می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم، اما هشدار می‌دهیم که دفاع ما در برابر پهپادهای ایرانی صددرصدی نخواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که خدمات جی پی اس در چندین نقطه در این منطقه در دسترس نیست و به طور موقت مسدود شده است، چون ایران ده‌ها پهپاد به سمت اسراییل پرتاب کرده است و در برخی مناطق جی پی اس وجود نخواهد داشت.

دقایقی پیش حملات پهپادی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به تجاوز این رژیم علیه کنسولگری ایران در دمشق سوریه و در پاسخ به شهادت نظامیان ایرانی در سوریه آغاز شد. منابع عبری نیز آغاز این حملات را تائید کردند.

کد خبر 6077097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قاسم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      غلط کردنتان صد در صدی است. تا شما باشید غلط‌های زیادی نکنید. آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید قلاده این سگ هار را محکم‌تر ببندند ، والا ایران علاوه بر قلاده ، پوزه بند محکمی بر دهان این سگ وحشی و هار خواهد زد و او را به زنجیر خواهد کشید.
    • حسن حسینی IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      دو صد گفته چون نیم کردار نیست