۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

ایلام-۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در آئینی که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

در این آیین که در ایلام با حضور معاون استاندار، مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از خدمات مسکن کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز ۲۷۶ واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به زودی واگذار می‌شوند.

ناصر مرادی پویانی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد؛ سال گذشته در مجموع تعداد ۱۹۸۰ خدمت مسکن شامل: ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن بعنوان گران‌ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استان‌های پیشتاز کشور در زمینه ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

کد خبر 6078953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha