۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۱۵

رییس کل دادگستری مازندران:

اجازه کوه خواری و تخریب طبیعت در مازندران را نمی دهیم

 اجازه کوه خواری و تخریب طبیعت در مازندران را نمی دهیم

سوادکوه شمالی - رییس کل دادگستری مازندران گفت: اجازه هیچ گونه سوءاستفاده و تخلف در حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز، تخریب محیط زیست و منابع طبیعی و کوه خواری در استان را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پوریانی عصر چهارشنبه در بازدید از سوادکوه و سوادکوه شمالی، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دولتی مرتبط باید به وظایف قانونی خود در خصوص مواردی چون حفظ محیط زیست، حراست از منابع طبیعی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز به بهترین شکل ممکن عمل نموده و قبل از ارتکاب جرم از وقوع آن پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: در مسیر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست، حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با تجاوز به حریم رودخانه‌ها، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان در کنار مدیران استان خواهند بود؛ ولی قطعاً در صورت ترک فعل و تخطی از انجام وظایف محوله و فراهم نمودن زمینه تخلف، برخورد دستگاه قضائی با مدیران متخلف، قاطع و جدی خواهد بود.

پوریانی بر احقاق حقوق مردم و حفظ حقوق بیت المال نیز تاکید کرد و افزود: در هر نقطه‌ای از استان اگر احساس شود، اقدامات افراد با حقوق عامه و حفظ بیت المال منافات داشته و تخریب زیست محیطی، آسیب به منابع طبیعی یا تغییر کاربری غیرمجاز را موجب شده است، قطعاً با مجرمین و متخلفین برخورد جدی، قاطع، سریع و قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تکریم و حسن خُلق در برخورد با مراجعین به دستگاه قضائی استان اظهار کرد: علیرغم حجم بالای کار و کثرت پرونده‌ها در دادگستری، همکاران محترم، سخنان مراجعان را با حسن خُلق و اخلاق خوش گوش کنند که الحمدلله این اخلاق حسنه و برخورد مناسب را از همکاران قضائی و اداری دادگستری مازندران شاهد هستیم.

پوریانی خاطرنشان کرد: قطعاً با برگزاری جلسات ملاقات مردمی و استماع سخنان مردم، ضمن بررسی دقیق پرونده‌ها نسبت به احقاق حقوق مردم اقدام خواهد شد.

کد خبر 6081243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha