۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

امام جمعه محمدیه:

سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است

سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است

قزوین- امام جمعه محمدیه گفت: سپاهیان در تمام سنگرها و پروژه‌ها برای دفاع از نظام، انقلاب و کمک به مردم پای کار بوده و سد اهنین در برابر دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهاالدین آقاحسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمدیه با تاکید بر ادامه همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: از حمله تنبیهی بر علیه رژیم غاصب اسرائیل حمایت همه جانبه خواهم کرد.

وی افزود: به لطف پروردگار و با قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در یک عملیات برق اسا و غرور آفرین توانستیم با بخش محدودی از توان نظامی خود قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش را در هم شکسته و تو دهنی محکمی بر هیمنه زشت و پلید دشمنان بزنیم.

امام جمعه محمدیه تصریح کرد: اسرائیل غاصب و آمریکا جنایتکار بدانند هر تهدید و اقدام احمقانه انها با پاسخ سخت و کوبنده ما همراه خواهد بود.

وی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: به حق سپاهیان عزیز کشورمان در تمام سنگرها و پروژه‌ها برای دفاع از نظام، انقلاب و کمک به مردم در پای کار هستند و شبانه روز از این مملکت محافظت کرده و سد اهنین در برابر دشمنان هستند.

حجت الاسلام آقاحسینی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس یادآور شد: امریکای جنایتکار شبانه با پیشرفته‌ترین هواپیماها و زبده ترین خلبانان قصد حمله به میهن عزیزمان را داشتند که با لطف پروردگار و طوفان شن تمام هواپیماهای انها زمین گیر، منهدم و توطئه‌های انها خنثی شد.

کد خبر 6082594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha