۳۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰

امام جمعه عسلویه:

رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد

رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در باره غزه فرمودند در حوادث ۶ ماه گذشته در غزه خود دولت جعلی صهیونیستی ذات شرور خود را مقابل چشم مردم دنیا قرار داد و کودک را در آغوش مادر به شهادت رساند و بیمار در بیمارستان شهید کرد.

وی اضافه کرد: این رژیم در مورد حمله به کنسولگری ایران در سوریه روح خباثت خود را نشان داد یک خطای دیگر هم به جنایات خود اضافه کرد وقتی به کنسولگری حمله کرد یعنی به خاک ما حمله کرده است در عرف دنیا این است رژیم خبیث باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

امام جمعه عسلویه افزود: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق به خوبی تنبیه شد و تو دهنی خورد که روزها و شب‌ها نتواند از جای خود برخیزد. سردار دل‌ها عجب جمله‌ای دارد که فرمود ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم‌.

وی تاکید کرد: دشمنان در محاسبات خود اشتباه می‌کنند. الان سران رژیم جعلی به جان هم افتاده‌اند و بعد از ۷۰ سال چنین اتفاقی افتاده فکر کردن اگر تعرض کنند از معرکه جان سالم به در می‌برند.

هاشمی نژاد بیان کرد: دشمنان نسبت به توان نیروهای مسلح ما فهم لازم را ندارند. سردار حاجی زاده عزیز ما گفتند ما خیلی از تجهیزات مان را رو نکردیم و با تسلیحات قدیمی و حداقلی به مصاف دشمن رفتیم.

وی با اشاره به اینکه ابهت پوشالی دشمن درهم شکسته شد ادامه داد: ما به نیروهای مسلح مقتدر خود از جمله سپاه و ارتش افتخار می‌کنیم و به نیروهای مسلح عشق می‌ورزیم.

امام جمعه عسلویه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: این روز را به سپاه عزیز ما سپاه حماسه ساز ما سپاه در وسط میدان ما سپاه دلسوز نظام ومردم ما سپاه صف شکن ما تبریک عرض می‌کنم

هاشمی نژاد هفته سلامت را تبریک گفت و افزود: شعار امسال هفته سلامت سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است شعار خوبی است باید عملیاتی شود مشارکت مردم تأثیرگذار است از مسئولین شبکه بهداشت و متصدیان عرصه سلامت رئیس شبکه بهداشت تشکر می‌کنم.

امام جمعه عسلویه در خصوص آغاز طرح نور گفت: طرح مقابله با هنجارشکنی توسط نیروی انتظامی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بیش از ۲۵ دستگاه باید کنار نیروی انتظامی باشند و محکم دست به دست هم بدهند تا این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف باید از ادارات شروع شود خاطرنشان کرد: صنوف هم باید این مطلب جدی بگیرند و مغازه دار مؤمن نباید به اینها خدمات بدهد. کارمند اداره باید حجاب را رعایت کند.

وی تصریح کرد: معابر و اماکن عمومی متعلق به آحاد جامعه است و مال شخصی نیست. مردم حق دارند اعتراض کنند. از اجرایی شدن این طرح نور توسط نیروی انتظامی جان برکف تشکر و قدردانی می‌کنم بنده کنارشان هستم قاطعانه از آنان حمایت خواهم کرد. در بحث سواحل بارها عرض کردم باید برخورد شود برخورد خشن منظور نیست و تذکر لسانی باشد.

کد خبر 6082599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha