۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۵۷

استاندار گیلان تاکید کرد؛

لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان

لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان

رشت - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در این استان گفت: عقب ماندگی‌های مولدسازی در گیلان جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در نشست مصوبات سفر هیأت دولت در گیلان اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌ها بالای ۸۰ درصد است و باید به اتمام برسد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان اضافه کرد: پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در گیلان در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه دستگاه‌ها در جذب اعتبارات جدی تر عمل کنند، گفت: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران در جذب پروژه‌ها جهادی عمل کنند.

وی با بیان اینکه هیچ پروژه جدیدی تعریف نشود، افزود: تا اتمام پروژه‌های نیمه تمام طرح جدیدی تعریف نشود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری درآمد مولدسازی در دستگاه‌ها بیان کرد: هزینه کردها و درآمدهای مولدسازی دستگاه‌ها شفاف سازی شود.

عباسی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در مولدسازی اضافه کرد: دستگاه‌ها و مدیران در انجام مولدسازی باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه حالت انفعالی برخی مدیران در مولدسازی پذیرفته نیست، افزود: جذب به موقع اعتبارات و همچنین پیگیری مولدسازی مورد توجه ویژه دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم زمان سنجی در اجرای پروژه‌ها اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در فصول خشک و گرم سال سرعت بگیرد.

عباسی با بیان اینکه در حوزه مولدسازی در برخی بخش‌ها عقب هستیم، گفت: عقب ماندگی مولدسازی در دستگاه‌ها در اولین فرصت جبران شود.

کد خبر 6083743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha