۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) خبر داد؛

گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

گرامیداشت هفته سلامت با ۱۵ عنوان برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

شهرکرد-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت با تجلیل از فعالان سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تورج اسماعیلی اظهار کرد: یکم تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده و شعار امسال این هفته، اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته ملی سلامت در تمام رده‌های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر، آئین‌های تقدیر و تجلیل از فعالین عرصه سلامت، برپایی ایستگاه‌های سلامت ویژه کارکنان، بهره گیری از آموزه‌های دینی در خصوص بهداشت و تغذیه با حضور علما و روحانیون، ارتقای آگاهی کارکنان وظیفه در خصوص سلامت و راه اندازی دفتر مشاوره تغذیه از برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از اماکن سپاه، سرکشی از بیماران صعب العلاج، پیاده روی کارکنان و انجام مسابقات فرهنگی ورزشی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه توسط کارکنان بهداشت و درمان سپاه استان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شمار می‌روند.

کد خبر 6084045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha