۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۱

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه از راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه خبر داد.

رضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیرهای مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودروهای شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند.

کد خبر 6084965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      8 8
      خدا رو شکر بعد از سال ها حرکت مثبتی در شهر کرمانشاه اتفاق افتاد اما حالا حالا ها با یک سیستم حمل و نقل عمومی استاندارد فاصله ها داريم. متاسفانه ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه به امان خدا رها شده است انواع خودرو های شخصی بدون هيچ ممانعتی اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند وگاها با رانندگان شریف تاکسی درگیر
    • امیرحسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      3 0
      سلام لطفا برای شهرکهای کارمندان وفرهنگیان هم اتوبوس درنظربگیرید
    • النا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      1 0
      سلام . خداقوت لطفا برای مسیر زیباشهرم اتوبوس در نظر بگیرید
    • امیر حسین IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      1 1
      درود بر شما ولی یه مشکل خیلی خیلی بزرگتر داریم ماشینهای شخصی شهرستان به قدر زیاد شدن که هم ترافیک به وجود میارن هم با راننده تاکسیها درگیر میشن رقمی که بالای ۱۰ سال پیش بود و راهنمایی رانندگی اعلام کرده بود روزانه ۲۰ هزار اتوموبیل شخصی از شهرستانها مخصوصا هرسین به داخل شهر کرمانشاه میان!!!!!
    • سیفی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
      0 0
      ممون سپاسگذریم از زحمات شما اگر امکان دارد لطفی هم در حق مردم ازادی تا پردبس بکنید یک عمر دعا گوی شما هستیم