۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

در همایش روز شوراها مطرح شد؛

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران

قم- استاندار قم گفت: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر شنبه در مراسم روز شوراها که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد گفت: از جمله تاکیدات قرآن کریم توجه به امر خرد جمعی در پیش برد برنامه‌ها است.

استاندار قم بیان کرد: طبیعت انسان به گونه ای است که می بایست مشکلات خود را به صورت گروهی و اجتماعی مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش شورای‌های اسلامی شهرو روستا گفت: شورا ها از جمله نهادهایی است که ارتباط مستمر و نزدیکی با مردم و آشنایی با مشکلات دارند.

آقامیری تصریح کرد:مسوولان باید توجه داشته باشند که هدف اصلی خدمت به مردم است و باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم را به عنوان خادمان آنان باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: نحوه واگذاری زمین به مردم از مواردی است که رضایت بخش نیست و در صورت تسهیل در این امر مهاجرت معکوس از شهرها به روستا محقق خواهد شد.

استاندار قم با بیان اینکه هویت روستاها باید حفظ شود گفت: باید شرایطی فراهم شود که روستاها خودگردان باشند و محصولات و مایحتاج روستاییان در روستا تامین شود.

آقامیری تاکید کرد: مدیران باید در انجام وظایف و مصوبات توجه لازم را داشته باشند و این مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان است که در صورت بروز کم کاری با مدیران برخورد می شود.

وی اضافه کرد: عملکرد ۱۱ مدیر در استان قم مورد ارزیابی بازرسان قرار گرفته و احتمال دارد برکناری و جایگزینی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران باید نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و مدیری که در اتاق خود را به روی مردم ببندد جایی در استان نخواهد داشت.

کد خبر 6090218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهندس موسوی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      3 0
      درود خدا بر دکتر اقا میری استاندار عالم.دانشمند.پرتلاش.وطن پرست و انقلابی قم.خداوند شما را درراه تلاش برای ابادی قم و سربلندی کشور عزیزمان ایران یاری نماید
    • مجید IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      1 0
      در مغازه میوه فروشی آقای آقا میری درحال خرید بود و قیمت‌ها را مشاهده می کرد این نکته خیلی مهمی است در بین مردم بودن
    • الله IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      سلام و خدا قوت جناب استاندار عزیز قم،خیلی خوبه بعد از مدت ها ی نفر انقلابی واقعی و دلسوز مردم در راس استان قم قرار گرفته و در ساختمان شهرداری مرکز قم ایراد سخن کرده و به مدیران این ارگان که بسیار مردم ناراضی آمد تذکرات لازم را دادند ،البته شهردار سابق جناب مهندس دلبری خداییش بسیار دلسوز و کارآمد بود
    • حسین پاکبان قم جمکران IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      1 0
      باسلام ودرود بر جناب اقای سیدمحمد اقامیری واقعا انسان وقتی پای صحبت شخص ایشان میشیند کیف میکنه بس که ایشان درست کار وباخداست
    • MD ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 2
      لطفا شعار نده
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      0 0
      آفرین بارکلا استاندارقم اگه واقعاشعارنمیده وعمل کنه احسنت
    • حسین IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      اگه این شو نتیجه ای هم داشته باشه خوبه و فقط شلوغ کاری نباشه برای پر کردن یه رزومه برای پست وزارت،اونم وزارت جهاد
    • سید حسین بیطرفان IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      سید بزرگوار رسیدگی به مشکلات مردم در رابطه مشاورین املاک عزمی جدی می طلبد.ما برنامه داریم.رییس انجمن صنفی کارفرمایی مشاورین املاک استان مقدس قم
    • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      0 0
      ای کاش به وضعیت واریزی وبرداشت مسکن ملی هم نگاه میکردید چرا اضافه واریزی افراد برداشت شده درصورتی که هنوز کلی از اعضا پروژه هنوز تکمیل واریزی نداشتن یا چرا پروژه هایی که پیشرفت نداشتن واریزیروبرداشتشون باید اندازه پروژه های در حد تکمیل باشه