۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۳

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

دنبال تولید آثار فاخر فرهنگی و رسانه‌ای مرتبط با خارگ هستیم

دنبال تولید آثار فاخر فرهنگی و رسانه‌ای مرتبط با خارگ هستیم

بوشهر- مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به دنبال تولید آثار فاخر فرهنگی و رسانه‌ای مرتبط با خارگ بویژه در موضوعات مقاومت و ایثار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غریبی صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیما استان بوشهر به لزوم پرداختن بیشتر به مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: در شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای نقش‌آفرینی در زمینه ارتقا شاخص‌های هویت ملی بویژه در نسل جوان، آمادگی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران به وظیفه شرکت‌های صنعتی نسبت به محیط پیرامونی اشاره کرد و ادامه داد: قصد داریم علاوه بر برنامه‌های مناسبتی پیش‌بینی شده در شورای فرهنگی ورزشی شرکت پایانه‌ها شاهد خلق آثار فاخر ملی باشیم، آثار که موجبات ارتقا ارزش‌های فردی و اجتماعی را فراهم آورد.

غریبی گفت: باید از تمامی ابزار هنری رسانه‌ای برای انتقال فرهنگ‌های متعالی و به تصویر کشیدن مجاهدت و ایثار فعالان صنعت نفت بهره برد و صدا و سیما نیز می‌تواند در این خصوص میدان‌دار باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از حضور و همراهی صدا و سیمای مرکز بوشهر در رویدادهای ملی و استانی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همکاری‌های اخیر این شرکت با صدا و سیمای مرکز بوشهر شروعی باشد برای آغاز دیگر فعالیت‌های مشترک تا ضمن عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تببین، شاهد به تصویر کشیدن گذشته پر افتخار استان بوشهر بویژه جزیره خارگ باشیم.

کد خبر 6104819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha