۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳

فرماندار شمیرانات:

هفته شمیرانات فرصتی برای معرفی ظرفیت ها است

هفته شمیرانات فرصتی برای معرفی ظرفیت ها است

شمیرانات- فرماندار شمیرانات گفت: هفته شمیرانات فرصتی برای معرفی ظرفیت های این شهرستان است.

مجتبی ذاکریان در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص هفته شمیرانات اظهار کرد: روز ۲۷ اردیبهشت ماه به واسطه حضور حضرت امام در جماران، برای شمیرانات یک روز تاریخی و به یاد ماندنی شده است.

ذاکریان با بیان اینکه حضور امام راحل در این روز و در این مکان یک جریان تاریخی را رقم زده است، گفت: موظف هستیم برای گرامیداشت این روز تمام تلاشمان را به کار بگیریم و نخبگان فرهنگی به همین مناسبت تصمیم گرفته اند که این روز را به عنوان روز شمیرانات ثبت کنند.

فرماندار شمیرانات بیان کرد: به مناسبت این حضور نورانی، تصمیم بر آن شده که یک هفته به عنوان هفته شمیرانات نام گذاری شود و بهانه است که دستگاه‌ها به معرفی این شهرستان بپردازند.

وی با اشاره به اینکه شمیرانات از قدیم خاستگاه مناسبات دینی بوده است افزود: علمای این خطه همواره برای دین ارزش زیادی قائل بوده اند.

ذاکریان بیان کرد: در این شهرستان ۴۰ امام زاده واجب التعظیم داریم و دومین گلزار شهدای استان تهران در این منطقه مستقر است.

فرماندار شمیرانات با انتقاد از اینکه امروز این شهرستان مورد هجمه واقع شده و به خوبی معرفی نشده است، عنوان کرد: در صدد هستیم با برگزاری هفته شمیرانات و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه در قسمت‌های مختلف به عنوان یک شهرستان اصیل و ریشه دار معرفی شود.

کد خبر 6109716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha