۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲

با احداث نیروگاه‌های خروشیدی؛

صنایع خوزستان مصرف برقی خود را مدیریت کنند

صنایع خوزستان مصرف برقی خود را مدیریت کنند

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: صنایع با استفاده از ظرفیت‌های نیروگاه‌های خروشیدی و احداث آنها برای صنایع خود می‌توانند مصرف خود را مستقل و تا حدی زیادی مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر مروز شنبه در جلسه مدیریت مصرف برق خوزستان با تاکید به هماهنگی بیش از بیش دستگاه‌های اجرایی و صنایع در مدیریت و کاهش مصرف برق استان بیان کرد: برق منطقه‌ای و توزیع برق با صنایع نشست‌های مشترک برگزار کنند تا صنایع با کمترین خسارت ناشی از قطعی برق مواجه شوند.

وی به استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اشاره کرد و افزود: صنایع با استفاده از ظرفیت‌های نیروگاه‌های خروشیدی و احداث آنها برای صنایع خود می‌توانند مصرف خود را مستقل و تا حدی زیادی مدیریت کنند و می‌توان با استفاده از دستگاه‌ها، ماشین آلات و تکنولوژی نو، مصارف برق را تا حد قابل توجه‌ای کاهش داد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان به لزوم فرهنگ سازی در زمینه مصرف برق اشاره کرد و گفت: سال گذشته در خصوص بسته‌های تشویقی مصرف برق اقدامات خوبی صورت گرفت که امسال در خصوص فرهنگ سازی و تشویق مصرف بهینه برق باید برنامه‌ریزی و اقدامات مناسبی اقدام شود.

کد خبر 6111344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha