۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد

بزرگداشت شهدای خدمت در دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی برگزار شد

قم- مراسم گرامیداشت رییس جمهور شهید و شهدای راه خدمت به مردم در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی از مراجع فقید تقلید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای راه خدمت ظهر جمعه در دفتر مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی از مراجع فقید تقلید با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم قم برگزار شد.

در این مراسم گرامیداشت سید محمد آقامیری استاندار قم و آیت الله فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقیهی ائمه اطهار علیهم السلام و شماری از اساتید حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند.

در این مراسم قاریان به تلاوت کلام وحی و مداحان اهل بیت علیهم السلام به مرثیه سرایی پرداختند.

آیت الله علی نظری منفرد از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی به ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید پرداخت.

وی بیان کرد: از دست دادن رئیس جمهوری که صادقانه برای ملت بزرگ ایران کار و تلاش کرد و در سطح دنیا نیز برای ملل و سران کشورهای مختلف شناخته شده و قابل احترام بود بسیار سخت است.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور رئیسی، در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خستگی ناپذیر بود و مردم داری از ویژگی‌های بارز این چهره انقلابی کشور بود.

این استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: ارتباط رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم صمیمانه بود و حسن خلق وی سبب شد تا مورد احترام مردم و مجامع بین المللی باشد.

حجت الاسلام نظری منفرد افزود: امیدواریم که خداوند این شهید گرانقدر و سایر شهدای همراه ایشان را که در مسیر خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران اسلامی جان خود در سانحه هوایی از دست دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد.

کد خبر 6117640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha