۱۸ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۱۶

در گفتگو با مهر اعلام شد:

کولاک در مسیر اسالم به خلخال

کولاک در مسیر اسالم به خلخال

کولاک در مسیر اسالم به خلخال،بسته بودن مسیر شمشک به دیزین و ممنوع بودن عبور و مرور برای خودروهای سنگین در مسیر بابا میدان ـ گچساران مهمترین اخبار مربوط به وضعیت راههای کشور در 24 ساعت گذشته است.

سرهنگ پرویز البرزی سیاح در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت راههای کشور گفت: مهمترین اتفاقات جاده های کشور مربوط به بروز کولاک در مسیر اسالم - خلخال در مسیر استانهای گیلان به اردبیل و مسدود بودن مسیر شمشک دیزین در تهران و همین طور تخریب پل در مسیر بابا میدان به گچساران در استان کهگیلیویه و بویراحمد است.

وی اظهار داشت: عبور و مرور برای ماشینهای سنگین در مسیر بابا میدان به گچساران غیر ممکن است و به خاطر رعایت مسائل ایمنی تنها اجازه عبور و مرور ماشینهای سبک داده شده است.

البرزی همچنین در مورد علت تصادفات در 24 ساعت گذشته گفت: 32 درصد علل تصادفات عدم توجه به جلو، 29 درصد تخطی از سرعت مطمئنه، 16 درصد عدم رعایت تقدم عبور و 23 درصد دیگر نیز مربوط به سایر موارد تخلف بوده است.

وی همچنین از بروز تصادف منجر به فوت در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ساعت 18:50 دیروز(یکشنبه) در محور بیرجند کیلومتر 37 دو دستگاه پژو 405 و 206 با هم برخورد کردند که در نتیجه این تصادف چهار نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند و علت حادثه نیز عدم توانایی در کنترل وسیله نقیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پژو 405 بوده است.

کد خبر 1247764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha