۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

بی‌اطلاعی میرکیانی از انتخابش به عنوان عضو هیئت نظارت بر کتاب کودک

بی‌اطلاعی میرکیانی از انتخابش به عنوان عضو هیئت نظارت بر کتاب کودک

محمد میرکیانی از انتخاب خود از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان عضو هیئت نظارت بر کتاب کودک اظهار بی‌اطلاعی کرد.

محمد میرکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اظهار بی‌اطلاعی از انتخابش به عنوان عضو هیئت نظارت بر کتاب کودک گفت: بنده از این مسئله هیچ اطلاعی ندارم و اساساً در جریان موضوع هم نبوده‌ام.

وی تاکید کرد: در این مورد نه با من مشورتی شده، نه درخواستی صورت گرفته و نه حکمی به من ابلاغ شده است.

میرکیانی که به عنوان مشاور مدیر گروه کودک شبکه 2 سیما هم فعالیت می‌کند، افزود: حدود 2 ماه پیش از وزارت ارشاد تلفنی با من تماس گرفتند و از من برای عضویت در هیئت عالی نظارت بر کتاب کودک دعوت کردند، ولی من به دلیل مشغله‌هایم این مسئله را نپذیرفتم.

این نویسنده عرصه کودک و نوجوان همچنین گفت: اسامی اعضای هیئت نظارت بر کتاب‌های کودک که نام من هم در فهرست آن بود، در گرماگرم نمایشگاه اعلام شد و این در حالی است که صحبتی با شخص بنده در این خصوص صورت نگرفته است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی 20 اردیبهشت ماه اعضای هیئت نظارت بر کتاب در دو حوزه بزرگسالان و کودکان را انتخاب و معرفی کرد و بر اساس اعلام محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای هیات نظارت بر کتاب بزرگسالان عبارتند از: سیدمهدی خاموشی، هادی صادقی، بهمن دری، حسین کچوئیان، محسن مومنی، احمد شاکری و سوسن کشاورز.

همچنی محسن چینی‌فروشان، بهمن دری، محمد میرکیانی، امیرحسین فردی و جواد محقق به عنوان اعضای هیئت نظارت بر کتاب کودکان انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 1311837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha