۱۷ آبان ۱۳۹۰، ۱۳:۳۳

سعادتمند در گفتگو با مهر:

تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مصاف قهرمان باشگاه‌های قم می‌رود

تیم ملی فوتسال ناشنوایان به مصاف قهرمان باشگاه‌های قم می‌رود

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم از مصاف تدارکاتی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با قهرمان فوتسال باشگاه‌های قم خبر داد.

جلال سعادتمند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان تدارک وسیعی برای حضور مقتدارانه در مسابقات جهانی 2011 سوئد در نظر گرفته است که این روزها یکی از مهمترین برنامه های این تیم انجام بازی های تدارکاتی و دوستانه است.

وی ادامه داد: با توجه به توافقاتی که بین مسئولان باشگاه صدراسیستم قم یکی از قهرمانان ادوار پنج دوره ای فوتسال باشگاه های دسته اول استان قم و کادر فنی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان صورت گرفته است، این دو تیم قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند.

دبیر هیئت ورزش های ناشنوایان استان قم افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بین مسئولان دو تیم، این مسابقه از ساعت 15 روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه بین صدراسیستم قم و تیم ملی فوتسال ناشنوایان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود.

وی یاد آور شد: برای حضور در مسابقات جهانی 2011 سوئد اردوی پایانی آماده سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان از روز دوازدهم آبان ماه آغاز شده است و بازیکنان این تیم در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی به دنبال هماهنگی بیشتر برای حضور در مسابقات جهانی هستند.

سعادتمند اضافه کرد: اردوی نهایی آمادگی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی سوئد در حالی برگزار می‌شود که با برنامه ریزی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، این اردو تا بیست و چهارم آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی ادامه می یابد.

گفتنی است: در ترکیب تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی 2011 سوئد، علی اصغر محبوبی از تهران، مصطفی رحیم فردوسی نژاد و مرتضی عباسی از استان خراسان رضوی، مظاهر شیرزاد از استان قزوین، رضا سلیمی سیبنی از مرکزی، رضا رجایی نژاد از کرمان، ایمان محبی آبکنار از گیلان، سیاوش زینی وند از لرستان، اکبر صادقی سرو کلائی و احمد رضایی از مازندران و علی اکبر احمدوند از همدان و مصطفی حیدری بندرآبادی از یزد در این اردو حضوردارند.

این در حالی است که حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در جام های جهانی، جام ملت های آسیا و جام جهانی کوچک در کشور برزیل، در حال حاضر مدیر فنی این تیم است و داود عزیزی به عنوان سرمربی و حسین قربانی از البرز و جبرئیل یوسفی پور از کرمان به عنوان مربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان را در این اردو همراهی می‌کنند.

لازم به ذکر است: مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در حالی روزهای پایانی آبان ماه در کشور سوئد برگزار می‌شود که تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی قاره آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورده است.
 

کد خبر 1455042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha