۱۸ دی ۱۳۹۰، ۱۱:۵۰

انتشار آخرین تصاویر/

"نشان فرشته" بهمن‌ماه آماده پخش می‌شود

"نشان فرشته" بهمن‌ماه آماده پخش می‌شود

فیلم تلویزیونی "نشان فرشته" به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی تولید و ابتدای بهمن آماده نمایش می‌شود.

امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده تله فیلم "نشان فرشته" در این باره به خبرنگار مهر گفت: این فیلم به سفارش صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سینمای دفاع مقدس، بخشی از تاریخ کشور بوده و ضروری است که این تاریخ به نسل‌های بعد هم منتقل شود، گفت: نویسندگان و کارگردانان دفاع مقدس، باید با شناسایی ابعاد مختلف خبری، خود را درگیر این مسئله کرده و با مدنظر قرار دادن تمامی زوایای جنگ، آن را بدون کم و کاست به نسل‌های آینده منتقل کند.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه طرح "نشان فرشته" را خودم نوشته‌ام، ابراز داشت: نادرعلیزاده‌نیا نگارش فیلمنامه و طلا معتضدی بازنویسی نهایی آن را برعهده داشته است.  

وی در خصوص داستان این تله فیلم بیان داشت: طاهر، مستند سازجوانی است که برای تهیه مستندی راجع به بناهای تاریخی به زنجان می‌رود. او در یکی ازساختمان‌های درحال تخریب، سندی کشف می‌کند که ناگفته‌هایی اززندگی یک شهید در آن ثبت شده است، این آغاز جستجوی طاهر است که او را به گذشته‌ای دور می‌برد؛ زمانی که نخستین تظاهرات ضدحکومت شاه در زنجان شکل گرفت.

شریفی با اشاره به اینکه این تله فیلم 15 روز پیش تولید داشته است، ابراز داشت: تصویربرداری تله فیلم "نشان فرشته" از 13 آذر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این تله فیلم در 25 جلسه تصویربرداری می‌شود از تدوین همزمان خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تله فیلم "نشان فرشته" ابتدای بهمن ماه سال جاری آماده نمایش می‌شود.

در این تله فیلم بازیگرانی همچون امیرمحمدزند، جعفردهقان، نفیسه روشن، لادن طباطبایی، بیژن گنجعلی، محمدرضا ژاله و محرم زینال زاده به همراه تعدادی از بازیگران استان زنجان به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل تولید این فیلم عبارتند از تدوین: رضا مطهری، صداگذاری: شاهرخ شریفی، مدیر تصویربرداری: حسن سلیمانی، طراح گریم: بابک شعاعی، طراح صحنه: محمد فشارکی، طراح لباس: رضا ترابی، منشی صحنه: بهشته ناصری و صدابردار: علیرضا متقی املشی. 

کد خبر 1503910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha