۲۵ بهمن ۱۳۹۰، ۲۰:۴۱

حسینی:

8 طرح فرهنگی در استان کرمان آماده بهره برداری است

8 طرح فرهنگی در استان کرمان آماده بهره برداری است

رودبار – خبرگزاری مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هشت طرح فرهنگی در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی سه شنبه شب در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع ) در شهرستان روبار جنوب با بیان اینکه  در حال حاضر هشت طرح فرهنگی در استان کرمان آماده بهره برداری است گفت: اعتبار اختصاص یافته به این طرح ها 85 میلیارد ریال است.

حسینی همچنین از بهره برداری از هفت طرح فرهنگی دیگر تا پایان سال جاری در استان کرمان خبر داد و افزود: در حال حاضر تمای شهرستان های استان کرمان به جز قلعه گنج، منوجان و فاریاب دارای مجتمع فرهنگی هنری هستند.

وی یادآور شد: مجتمع های فرهنگی و هنری در قلعه گنج و منوجان در دست ساخت است که به زودی شاهد بهره برداری از آنها در این شهرستان ها خواهیم بود.

حسینی بر لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در بین افراد جامعه تاکید کرد و افزود: باید زمینه مساعد برای پرورش استعدادهای جوان در این زمینه فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاه سازی جوانان بیان داشت: دشمنان در نظر دارند با جنگ نرم و تحت تاثیر قرار دادن افکار جوانان به اهداف خود دست یافته و نقشه های خود را عملی کنند.

حسینی همچنین با حساس خواندن انتخابات اخیر گفت: استکبار جهانی شرکت مردم در انتخابات را هدف قرار داده و قصد دارند با اعمال فشار مردم را از حضور در پای صندوق های رای ناامید کنند و این امر اهمیت شرکت باشکوه مردم در انتخابات را برای همگان جلوه گر می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت در انتخابات را وظیفه ملی و شرعی عنوان کرد و گفت: حضور در پای صندوق های رای دشمنان را نا امید و مایوس کرده و آنها را وادار به عقب نشینی از مواضع خود می کند.
 

کد خبر 1534440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha