۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۵۴

امروز انجام شد:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دامغان

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دامغان

دامغان–خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این شهرستان با هدف تنظیم بازار خبر داد.

محمد رضا لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در دامغان اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف رفاه حال مردم و شهروندان دامغانی در ایام پایانی سال از صبح امروز با 50 غرفه در سالن ورزشی شهرک معبد دامغان افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 21 به روی بازدید کنندگان باز است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان خاطر نشان ساخت:کلیه اقلام و کالاهای موجود در این نمایشگاه از سوی غرفه داران با 15 درصد تخفیف به مردم فروخته خواهد شد.

لطفی به اقلام و کالاهای موجود در این نمایشگاه اشاره داشت و افزود: کالاهای موجود شامل کفش، لباس، لوازم خانگی، مواد غذایی، محصولات صنایع دستی، مواد پروتئینی شامل گوشت قرمز و مرغ، شیرینی، آجیل و ... است.

وی یادآور شد: همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه 18 تن گوشت مرغ و 20 تن گوشت قرمز با قیمت دولتی به مردم از سوی غرفه تعیین شده به فروش می رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دامغان افزود: همچنین جهت نظارت و کنترل قیمت ها در این نمایشگاه یک غرفه ستاد خبری 124 مستقر بوده و به شکایات مردمی رسیدگی می کند.

وی در خاتمه گفت: این نمایشگاه از سوی مجمع امور صنفی شهرستان دامغان و با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار این شهرستان دایر شده است.

کد خبر 2005473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha