۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۷

45 قطعه از پازل شعر امروز در نمایشگاه کتاب چیده می‌شود

45 قطعه از پازل شعر امروز در نمایشگاه کتاب چیده می‌شود

نشر نیماژ 45 عنوان مجموعه شعر جدید را در قالب مجموعه‌ای به نام پازل شعر امروز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر نیماژ دو ماه است که فعالیت انتشاراتی خود را آغاز کرده و تا به حال 10 عنوان کتاب چاپ کرده است. این ناشر قرار است برای دوره پیش روی نمایشگاه کتاب تهران، 45 عنوان کتاب شعر منتشر و عرضه کند.

45 عنوان مورد نظر قرار است با عنوان یک مجموعه به نام «پازل شعر امروز» چاپ شوند. در این میان تعدادی از کتاب‌ها به مجموعه غزلیات شاعران کشور اختصاص دارند که تعدادی از آنها به این ترتیب هستند: «تهران در شب» از محمد شریف، «جنگ میان ما دو نفر کشته می‌دهد» از امید صباغ نو، «این‌جا هوا به میل تو تغییر می‌کند» از مهدی نمازی، «مراعات بی‌نظیر» از مهدی رحیمی، «قرار ملاقات پشت سعیدیه» از محمدرضا شالبافان، «غرق شدن در آکواریم» از سید مهدی موسوی، «عمران میری» از عمران میری، «این‌جا نمی‌شود» از سعید حیدری، «بگذار در سلام خداحافظی کنم» از سید زهرا بصارتی، «رام کردن کلمات» از صالح سجادی، «تقویم تماشای تو» از عباس کریمی، «اسمش همین است» از علیرضا آذر و «غم صدای تو یعنی» از علیرضا بهرامی.

چاپ سوم کتاب «غزل زمان» سروده محمد سلمانی نیز در قالب این مجموعه و توسط نشر نیماژ منتشر خواهد شد.

در این میان، تعدادی از عناوین به مجموعه ترانه‌های شاعران و ترانه‌‌سرایان اختصاص دارد. «ناتنی» از رضا منزوی، «پاپیون دور بمب» از عزیز عباسی، «حوّا در سرنگ» از حامد جلیلی، «یک چمدان دلتنگی» از امیر ارجینی و «یه روز یه عاشقی بود» از رسول یونان تعدادی از این مجموعه ترانه‌ها هستند که قرار است در مجموعه «پازل امروز شعر» چاپ شوند.

تعداد مجموعه اشعار سپیدی هم که قرار است در «پازل شعر امروز» چاپ شوند، به نسبت بیشتر است. در میان مجموعه اشعار سپیدی که در «پازل شعر امروز» چاپ می‌شوند می‌توان به عناوینی چون «اسکلتی با دست‌های باز» از وحید پورزاده، «تکلیف این سطرها را روشن کن» از سولماز حسن‌زاده، «تا دست بر قلم می‌برم سراغ تو را می‌گیرند کلمات» از رضا کاظمی، «سندروم ناگفته‌ها» از پریا شجاعیان، «زنگ تیغ» از امیر محمدی و «کلیدها» از رسول پیره اشاره کرد.

«زنی حوالی عصرهای بیهوده» سروده رقیه مفاخری، «قورباغه‌ای جلوی تیفال» سروده سید رضا خاتمی، «با کناری‌ات کنار نمی‌آیم» سروده منیره حسینی، «مرگ با تو طعم دیگری دارد» سروده فاطمه صمدی، «فرار از پله‌های اضطراری» سروده هنگامه هویدا، «قدم از آدم» سروده مهرداد فلاح، «مورچه‌ای سیاه در کاخ سفید» سروده مرتضی شاهدنیا و «می‌ترسم بعد از مرگ هم کارگر باشم» سروده سابیر هاکا از دیگر کتاب‌های مجموعه شعرهای سپید هستند که در این مجموعه به چاپ می‌رسند.

چاپ دوم «بادها شناسنامه مرا بردند» سروده علی عبداللهی هم در میان مجموعه شعرهای سپید «پازل شعر امروز» چاپ خواهد شد.

کد خبر 2026282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha