۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵

مجموعه سوم از «پازل شعر امروز» در راه است

مجموعه سوم از «پازل شعر امروز» در راه است

بعد از انتشار دو سری از کتاب‌های مجموعه پازل شعر امروز،‌ نشر نیماژ سومین مجموعه از این سری، شامل مجموعه اشعار شاعران امروز کشور را وارد بازار نشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دست‌اندرکاران نشر نیماژ، بعد از انتشار کتاب‌های دو سری اول مجموعه پازل شعر امروز، مدتی است فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی سومین مجموعه پازل شعر امروز را شروع کرده است.

یکی از شروط اصلی چاپ کتاب‌ها در مجموعه پازل شعر امروز این است که کتابی که ارسال می‌شود، باید به طور مستقل اثر شاعری باشد که آن را ارسال می‌کند و نباید مجموعه‌ای از اشعار شاعران مختلف باشد که شعر شاعر مورد نظر نیز در آن چاپ شده است.

12 عنوان جدید از سری دوم پازل شعر امروز، طی دو هفته گذشته به چاپ رسیده و راهی بازار نشر شدند.

طبق اطلاعی که مسئولان نشر نیماژ به خبرنگار مهر داده‌اند، شاعرانی که قصد دارند کتابشان را در سری سوم مجموعه پازل شعر امروز به چاپ برسانند، باید اثر خود را به صورت فایل PDF به همراه شماره تماس خود به نشانی الکترونیکی نشر نیماژ nimajbook@yahoo.com ارسال کنند.

مهلت ارسال کتاب‌ها به انتشارات نیماژ و دبیرخانه مجموعه پازل شعر امروز، تا 10 آبان است که به دلیل افزایش تعداد آثار رسیده به این دبیرخانه، تا 20 آبان و احتمالا تا پایان آبان‌ماه تمدید خواهد شد.

کد خبر 2162381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha