۲۹ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۲۴

جودو قهرمانی آسیا - بانکوک؛

جمالی: می‌خواهم ستاره مسابقات شوم/ با مدال بر می‌گردم

جمالی: می‌خواهم ستاره مسابقات شوم/ با مدال بر می‌گردم

عضو تیم ملی جودو با بیان اهدافش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سال گذشته در یک قدمی مدال با تجربگی در جای پنجم قرار گرفتم و در این دوره سخت تمرین کرده‌ام تا هم با مدال برگردم و هم ستاره مسابقات شوم.

محمد جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوره قبلی در ازبکستان آمادگی خوبی داشتم و با کسب مدال تنها 20 ثانیه فاصله داشتم و بی‌تجربگی باعث شد تا حضور در دیدار پایانی و حداقل مدال برنز را از دست بدهم. شاید هم اشتباه داوری بود که امتیازم را ندادند ولی در این دوره به چیزی جز کسب مدال فکر نمی‌کنم.

وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ام، در مراحل مختلف تمرینات با جدید حضور داشته‌ام و سختی‌های فراوانی را تحمل کرده و اکنون به لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم. تا روز شنبه که باید به دیدار رقبای خود بروم، فرصت دارم تا با رفع خستگی و انجام تمرینات نهایی در محل برگزاری مسابقات به شرایط آرمانی دست يابم.

عضو تیم ملی جودوی ایران اعزامی به مسابقات آسیایی در خصوص رقبای خود اظهار داشت: جودوکاران ژاپن، کره‌جنوبی، مغولستان ، قزاقستان و ازبکستان رقبای اصلی من در این میدان هستند، اکثر این حریفان را می‌شناسم و با شیوه مبارزه آنها آشنایی دارم، ولی من هم آمادگی خوبی دارم و مطمئن باشید رقیبی جدی برای آنها خواهم بود. من فقط در این دوره به مدال فکر می‌کنم و هر چه در توان دارم برای رسیدن به این هدف بکار خواهم گرفت.

جمالی در پایان گفت: اهداف بزرگی در جودو دنبال می‌کنم ، ولی فعلا" به مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال در این مسابقات فکر می‌کنم تا برای مسابقات آینده از جمله قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کنم.

محمد جمالی جودوکار 25 ساله تیم ملی با تجربه 5 سال حضور در میادین رسمی از شاگران امیررضا قمی است که بعد از کسب مدال برنز جوانان آسیا و نقره کوراش جهان تنها به مدال در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا فکر می‌کند.

بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا از روز جمعه 30 فروردین‌ماه در بانکوک تایلند آغاز می‌شود.

کد خبر 2034163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha