۳۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱:۰۸

جودو قهرمانی آسیا - بانکوک؛

سبک وزن‌های ایران امروز روی تاتامی می‌روند/ کار دشوار بهرامیان

سبک وزن‌های ایران امروز روی تاتامی می‌روند/ کار دشوار بهرامیان

بیست و یکمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا درحالی از صبح امروز در بانکوک آغاز می‌شود که سه نماینده سبک وزن تیم ملی ایران به دیدار رقبای خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از مسابقات 220 جودوکار از 28 کشور حضور دارند که رقابتهای خود را به مدت سه روز در سالن ورزشی جوانان شهر بانکوک برگزار خواهند کرد. مراسم قرعه کشی این مسابقات ساعاتی قبل در "پاک هتل" برگزار شد و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس امروز جمعه جودوکاران اوزان سبک به روی تاتامی خواهند رفت که در وزن 60- کیلوگرم بهزاد وحدانی در گروه B دور نخست باید با "چاندون کومارا" از سریلانکا پیکار کند. وی در صورت برتری به مصاف""تسای مینگ ین" از چین تایپه خواهد رفت. وحدانی در صورت پیروزی در این دو مبارزه برای سرگروهی در یک مبارزه سخت باید با "بولدباتار" نفر پنجم دوره قبل آسیا و 21 رنکینگ جهانی پیکار کند. در این وزن22 جودوکار حضور دارند.

در وزن 66- کیلوگرم که 18 نفر ثبت نام کرده‌اند، احسان بهرامیان دور اول استراحت دارد و سپس در یک مبارزه سخت به دیدار "تامورخولاگ داوادورج" از مغولستان خواهد رفت. در گروه نخست نمایندگان هنگ کنگ و کویت نیز حضور دارند. اما سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم که 20 جودوکار حضور دارند، در پایین جدول استراحت دارد و سپس با "عزت کوباکوف" از قرقیزستان مبارزه می‌کند. جودوکاران امارات ، تایلند و قطر نیز باملایی در گروه D قرار دارند.

این رقابتها به مدت سه روز در بانکوک برگزار خواهد شد که بعد از پایان رقابتهای انفرادی در روز شنبه 30 فروردین‌ماه، روز یکشنبه مبارزات تیمی برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2035467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha