۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۴

سرمربی تیم دیویس کاپ ایران:

برای قبول هدایت تیم ملی ترسی نداشتم/ زمین برای ما مشکل ساز است

برای قبول هدایت تیم ملی ترسی نداشتم/ زمین برای ما مشکل ساز است

سرمربی تیم دیویس کاپ ایران گفت: برای قبول سرمربیگری تیم ملی ترسی نداشتم هر چند که می دانم چه بازیهای دشواری را در پیش رو داریم.

امید سوری، سرمربی تیم دیویس کاپ ایران در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه‌هایش برای موفقیت تیم در رقابت‌های پیش رو اظهار داشت: مسابقات دیویس کاپ قرار بود شهریور برگزار شود و حتی پیشنهاد میزبانی ایران هم داده شده بود اما همه چیز به یکباره تغییر کرد و حالا باید تیم را آماده کنیم که خرداد به مصاف رقبا برود. دستیارهای خوبی دارم که امیدوارم با همکاری مناسبی که خواهیم داشت بتوانیم این مسابقات را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: حمیدرضا نداف به عنوان مربی بازیکن و تونی اندوویچ نیز به عنوان مربی تیم دیویس کاپ قرار است در مسابقات اردن من را همراهی کنند. کار سخت است ولی بازیکن‌های خوب و آماده‌ای داریم. سینا مقیمی و سامیار الیاسی ۲ بازیکن جوان و آینده دار ما هستند که در این مدت هم تمرینات خوبی داشتند و یا اکثرا در فیوچرزها حضور داشتند. نداف به عنوان مربی و بازیکن بین المللی آمادگی خوبی دارد.

برای قبول هدایت تیم ملی ترسی نداشتم/ زمین برای ما مشکل ساز است

سرمربی تیم دیویس کاپ ایران در ادامه درخصوص همگروهی ایران با تیم های قدرتمندی چون اندونزی و تایلند گفت: تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات قرار است با عربستان ، اندونزی ، تایلند ، اردن ، سوریه ، جزایر پاسفیک ، مالزی ،سنگاپور ، ویتنام بازی کند که سخت ترین حریفان ما تیم های اندونزی و تایلند خواهند بود. این دو تیم از دسته ۳ جهانی به این مرحله سقوط کردند و علاوه بر این بازیکن‌های خوبی دارند که اکثر آنها داری رنک های ۳۰۰ ،۵۰۰ ، ۶۰۰ هستند. البته سوریه هم بازیکنهای خوبی دارد که بازی در برابر آنها نیز برای ما آسان نخواهد بود.

سوری با بیان اینکه متاسفانه نداشتن میزبانی بازهم کار را سخت‌تر می‌کند؛ ادامه داد: اگر بازیها در ایران برگزار می شد با توجه به اینکه بازیکن های ما به زمین خاک عادت دارند شانس زیادی برای موفقیت داشتیم ولی متاسفانه زمین‌های اردن هاردکورت است که رقابت در این زمین هم شرایط را دو چندان دشوار خواهد کرد.

او در ادامه در پاسخ به این پرسش که ما قبلا به دسته ۲ جهانی صعود کردیم این مسئله باعث نمی‌شود مسئولیت شما سنگین شود؟ گفت: درست است که برای نخستین بار من به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم اما بی تجربه نیستم و سالها در کنار توکلی سرمربی سابق تیم ملی حضور داشتم و کار کردیم. بنابراین ترسی برای پذیرفتن این مسئولیت نداشتم هر چند که کاملا به سختی‌های آن آگاه هستم. از طرفی تیم‌هایی که در حال حاضر در این بخش از مسابقات هستند اصلا با تیم‌هایی که ۲ سال پیش در این مرحله بودند قابل مقایسه نیست. همه ما باید این شرایط را بپذیریم.

کد خبر 6107616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha