۱۶ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

تیم ملی جودو کشورمان در رقابتهای جودو قهرمانی آسیا و در دو بخش تیمی و انفرادی به روی تاتامی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای جودو قهرمانی آسیا 30 فروردین تا اول اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند در شهر بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی جودو کشورمان به منظور حضور در این رقابتها 27 فروردین ماه با 10 جودوکارراهی بانکوک خواهد شد.

بر همین اساس بهزاد وحدانی در وزن 60- کیلوگرم ،؛ احسان بهرامیان و قاسم نوری زاده در وزن 66- کیلوگرم ، الیاس علی اکبری و سعید مولایی در وزن 73- کیلوگرم ، امیرقاسمی نژاد و سعید مرادی در وزن 81- کیلوگرم ، محمد جمالی در وزن 90- کیلوگرم ، جواد مهجوب در وزن 100- کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران اعزامی به این دوره از رقابتها می باشند.برخی اوزان که دو جودوکار اعزام می شود یک نفر در بخش انفرادی و یک نفر در بخش تیمی به روی تاتامی می روند.

وزنکشی مبارزات اوزان 60- ، 66- و 73- کیلوگرم 29 فروردین ماه برگزار می شود و رقابتها روز 30 فروردین آغاز می شود. جودوکاران چهار وزن 81- ، 90- ، 100- و 100+ کیلوگرم عصر 30 فروردین وزنکشی و 31 فروردن ماه مبارزات خود را برگزار خواهند کرد. ضمن اینکه رقابتهای تیمی در 5 وزن 66- ، 73- ، 81- ، 90- و 90+ کیلوگرم اول اردیبهشت برگزار می شود.

تیم ملی ایران دوره قبل با کسب یک طلا (محمد رضا رودکی) ، یک نقره (جواد مهجوب) و يک برنز(امیرقاسمی نژاد) در بخش مردان موفق به کسب عنوان سومی آسیا شد.
 

کد خبر 2025553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha